Snak

Mere indhold efter annoncen
Lige til at gokke til køjs.

Det her er så ondt, at det er helt fornuftsstridigt:


Enthroned - Deny The Holy Book Of Lies
http://www.youtube.com/w…-CDu_6-9Oqc

Især slutningen fra 3.28 er cool banana.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg ved ikke om i vil kalde det metal.

Men LINKS!

https://www.youtube.com/…uIiMhSvtrGc
Wise Men Say...
Selvfølgelig er Rammstein metal, og Links 2-3-4 er, sammen med Du Hast og Wollt ihr das Bett in Flammen sehen, de bedste numre, de har lavet.
Husk at drikke vand!
Nyt fra Slayer!
https://www.youtube.com/…KhJ8u99gSgM

Langt bedre end forventet, omend man godt kan høre at Jeff mangler, og Paul er en anelse kedelig på gryderne.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Bloodbath - So You Die


Nile - Annihilation of the Wicked, pladen.


Frelse. Der findes fornuftige Metal-lyttere på Bold.dk

*wank*

Jeg er en sucker for næsten alle arter af dødsmetal.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ha ha Slayer holder altid! de er bare kongerne af metal :) utrolig de stadig hamrer løs :)
Morten Storgaard http://www.refurb.dk
Selvfølgelig er Rammstein metal, og Links 2-3-4 er, sammen med Du Hast og Wollt ihr das Bett in Flammen sehen, de bedste numre, de har lavet.

Og Sonne. Og Rammstein. Og Moskau, Spieluhr, Reise Reise, Engel, Du Riechst So Gut og Mein Herz Brennt.

Rammstein er fede.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Herzeleid, Sehnsucht og Mutter er med længder deres bedste albums.


Jeg foretrækker dog Mein Teil, hvis vi død og pine skal nævne noget fra Reise Reise.
Moskau - nu stopper du FD, men jeg tilgiver dig.

Hvis du alligevel begynder at nævne noget som helst fra Rosenrot, så får jeg Bo Summer til at growle dig til døde.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
A Forest of Stars - Chapter Three
http://www.youtube.com/w…ws8ws-WootM


Det er trve, fordi det har under 1.000 afspilninger.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Moskau er et fedt nummer - Rosenrot sutter dødsmetal pik!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce