Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg synes også, Moskau er et udmærket nummer, om end jeg også foretrækker Mein Teil og Reise Reise fra det album. Rosenrot er rigtig nok lort - et større sell out end Volbeats to seneste albums.
Husk at drikke vand!
Volbeat solgte ud allerede ved deres andet album. Første album er ganske fortrinligt - derefter forsvandt Hellbozz til et større og bedre band, og så gik det ned ad bakken.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Nu tvinger I mig til at korrigere et mindre heldigt element i jeres indlæg: Alt, ja alt, Vollbeat er lort.

Det er utilgiveligt ringe, måske endda ringere end Rosenrot.


Moskau, suk. Det er så elendigt, at jeg hellere vil høre LOC eller Shaka Loveless.


Moonsorrow - Pakanajuhla
http://www.youtube.com/w…IZLUY44xmAg

Pseudo pagan black fra Finland tilsat tryllefløjten. MERE TRYLLEFLØJTE!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Og fordi jeg er så ekstremt serviceminded og venlig af natur, får I lige tryllefløjtens Mozart:

Skyforger - Migla Migla Rasa Rasa
http://www.youtube.com/w…3tLn-h5lNV0


Skyforger er absolut eneste årsag til ikke et bombe Letland. Når jeg skal til at besøge Letland, skal der arbejdes på at finde en koncert med Skyforger.

Udover über tryllefløjten i Migla Migla Rasa Rasa har de lavet et helt folkalbum, som er absurd fedt "Zobena dziesma".

Ellers er deres magnus opus "Latviešu strēlnieki" (Latvian Riflemen), der er en særdeles vigtig skive indenfor den slaviske black metals historie.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor?

Og så på en fredag.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Det vil gøre dig godt at gå på weekend med lidt kristen glam-metal.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Volbeats første album er helt okay. Period. Colon.

Metal-smiley-face-med-horn-på.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Testament - The Preacher.




God fredagsthrash.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Godt jeg skal på voldsdruk i aften, ellers havde min vrede været rettet mod dig Nerraz.

Og til lidt tysk kultur:

Surturs Lohe - Windheim
http://www.youtube.com/w…-2X9V6urZtU

Folk metal fra Tyskland. Så ved man, at det er godt. Windheim er toppen af poppen, når det kommer til tysk folk.

Og selvfølgeligt kommer de fra Thüringia, der har huset et utal af pagan og folk bands herunder:


Menhir
Die Saat
Surturs Lohe
Gernotshagen
Odroerir
Fjoergyn
XIV Dark Centuries


Tjek eksempelvis Gernotshagens - Märe Aus Wäldernen Hallen. Det er næsten en tysk Nothing Else Matters tilsat trylledrik og folk.
http://www.youtube.com/w…vBU3XoQjGpU
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce