Snak

Mere indhold efter annoncen
Møzzer :)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Selvom jeg nødig vil det, så må jeg give Sheriffen ret. Det burde være statens opgave at uddele trælår til alle, der ytrer sig kritisk om folk metal. Det er en af de bedste subgenre inden for metal.
Meh, noget af det er fint, men overordnet set er det sgu for kedeligt til mig. Og så hænger deres gimmick med at bruge harmonikaer, violiner, tværfløjter og alt det andet bras de propper ind, mig langt ud af halsen.
Så spil dog for høvlede noget hegn, treehugging hippies!

Suffocation - Devoid of Truth
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Ok, vi lægger tryllefløjten væk for en stund og finder den brutale og ondskabsfulde tråd:

Nagelfar - Hellebarn
http://www.youtube.com/w…zyHCwAjEO9A
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Så kan vi godt være venner, Sjærif.

Darkthrone - The Dance of Eternal Shadows
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Har du hørt The Underground Resistance?

Jeg forstår simpelhen ikke de forholdsvis gode anmeldelser, som albummet fik. Genremæssigt er det også langt fra deres tidligere materiale.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det har jeg, og jeg kan som sådan godt lide den under den præmis at, var det ikke dem der havde lavet den - men et helt nyt band - ville det være en fin lille plade. Kommer nok af at jeg er ret pjattet med black/thrash.
Dog på ingen måde på højde med tidligere tiders genialiteter.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Man må sige at Priests originalitet røg, da Halford sprang ud af skabet. Der er intet tilbage end lalleglad power metal af den ufarlige slags.

Den nye single, titelnummeret, er i hvert fald ved første gennemlytning så kedelig som forventet. Mit gamle favoritband, det er sgu lidt æegerligt.
Hae du hørt dem live?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Ja, i Valbyhallen for et par år siden. Længe efter degenereringen var sat ind. Fin koncert, men slet ikke som i storhedstiden.
Nå ja, og for mange år siden på Train i Aarhus for kun 300 mennesker med Ripper Owens.
Annonce