Tillykke til Alice. Kan huske jeg købte min første af hans plader (Trash) sammen med et par Lordi-plader og Twisted Sister´s Stay Hungry dengang Lordi lige have vundet Melodi Grand Prixet. Synes altid han har leveret underholdende sange også på hans nyere cd´er, f.eks. Dragontown og Dirty Diamonds.
Fantasy Man fra Dragontown
https://www.youtube.com/…VAqf_wrgOC8
Woman of Mass Distraction fra Dirty Diamonds
https://www.youtube.com/…OXo0EXLFfBU
Edit: Jeg er opmærksom på at jeg lige har kaldt album der 10+ år gamle for "nyere"... ^_^
Fantasy Man fra Dragontown
https://www.youtube.com/…VAqf_wrgOC8
Woman of Mass Distraction fra Dirty Diamonds
https://www.youtube.com/…OXo0EXLFfBU
Edit: Jeg er opmærksom på at jeg lige har kaldt album der 10+ år gamle for "nyere"... ^_^
OB.