Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er en nødvendighed at drikke, når der er lidt stress på.

I morgen bliver uendeligt grimt og med et budgetteret anseeligt alkohol indtag og dertilhørende eskapader.

Grundet årslukningen og undervisning er det kun blevet til en reel druktur i januar.


Paysage d´Hiver - Ich starre
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Det er vi overhovedet ikke enige om. Axl Rose må gerne tage Slash og Gene Simmons i hånden og lav en Thelma og Louise som de kællinger de er.
100% enig!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Når en Milanista, en Juvenentino og en Interista er enige, må der være noget om det.

Held og lykke med arbejde i morgen - jeg tager til Milano for at se Inter spille mod Palermo. Det ender sikkert i et nederlag.

Ayreon - Day 16: Loser
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Tak og farvel til Niklas Moisander, den her er til dig:

Behexen-We Bvrn With Serpent Fire
Når en Milanista, en Juvenentino og en Interista er enige, må der være noget om det.

Ja, med mindre en brøndbyfan mener det modsatte.

Men okay, der har været splid nok, så lad os mødes om det, vi alle synes er smukt og vidunderligt.

Rainbow - Still I´m Sad
https://www.youtube.com/…hRpsA-UvJDg
Husk at drikke vand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Held og lykke med arbejde i morgen - jeg tager til Milano for at se Inter spille mod Palermo. Det ender sikkert i et nederlag.



Fantastisk. I må have en god tur. Er det en forlænget weekend, og hvad løber sådan en tur op i?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Det er nemlig en forlænget weekend - kæresten synes åbenbart jeg er sød, så jeg fik turen og billetten i julegave. Hun skal også selv med, så det er for fedt. Jeg skal have min første Intertrøje på - den med Baggio bagpå ;)

Prisen aner jeg faktisk ikke noget om - men vi har et loft på 1000 Kr. per gave, så ikke mere end 2000.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ok, og de 2 tDKK dækker fly, hotel og billetter?


PS: Jeg er grøn af misundelse (altså mest på Baggiotrøjen)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Yep, fly t/r, hotel fire nætter og billetter søndag aften.

Jeg kan forstå det med Baggio-trøjen - han var min gateway-drug til Inter. Fantastisk spiller!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ja, desværre nåede han aldrig helt de højdepunkter i den rødstribede trøje.

Det lyder godt nok utroligt billigt, kan du ikke lige høre, hvordan hun har skåret den?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce