Redigerettors 5. feb 2015
Det er jo useriøst.
For det første har Dimmu ikke lavet et eneste anstændigt nummer efter Enthroned, og for det andet er Emohadabra med længder det ringeste album, de har udgivet.
Det er slet ikke en ligeværdig konkurrence, hvor man kan diskutere, hvilket album, der er deres svageste udgivelse. Selv In Sorte Diaboli og den skandaløse voldtægt af Stormblåst er jo milevidt foran Abrahadabra.
Det er så uendeligt skandaløst og blottet for musikalsk værdi, at musikerne burde skamme sig.
Det er mig ubegribeligt, at man kan gå fra For All Tid, Stormblåst og Enthroned til Abrahadabra. Det er langt, langt over min forstand.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]