Snak

Mere indhold efter annoncen
Skammeligt men sandt, utroligt at man vil droppe metallen for en gang pøbelpussy.
Jeg ser frem til Slipknot, der er et fremragende live band.
What`s the matter Harry?!
Bwaahh!!!

Anal Blasphemy-Crucifix anal rape of the priest
@tegnet

Du er tæt på at overtræde blasfemi-paragraffen, når du sætter Manowar i bås med Slipknot. Manowar er ganske udmærket, hvorimod Slipknot er ren og skær tæppebankermusik. Bevares, jeg er heller ikke kæmpe Manowar-fan, men de har lavet nogle enkelte fede sange, ligesom man må anerkende dem for deres store indflydelse på power metal-genren, som vi alle sammen elsker højt.
Husk at drikke vand!
Crystal Viper - Goddess of Death

https://www.youtube.com/…vBVXaC9UwN0
OB.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Cliff Burton ville være blevet 53 år i dag, så det fortjener i den grad at blive markeret.

Metallica - Fade to Black
https://www.youtube.com/…WEQnzs8wl6E
Husk at drikke vand!
High on Fire- Frost Hammer
What`s the matter Harry?!
Vietah-Tajemstvy noczy

Selv Hvideruslands metalscene er et par lysår foran den danske.
Han er nok den største redneck, der ikke kommer fra sydstaterne.

Hvordan kan det være en skidt ting?

Artimus Pyledriver - Dirt Road White Girl
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
[...] power metal-genren, som vi alle sammen elsker højt.

Man er væk i et par dage, og vupti! Tråden er blevet til puddelhår-makeup-pul-hinanden-i-røven-uden-at-give-reacharound-eller-tommygun-læder-hundesnor-bøgsetråden igen.

Hvad sker der, Sjærif? Kan du ikke holde fortet mens jeg er væk?!

Manowar skal dø. Langsomt og pineful. DØ!

Det var én af få bands jeg partout nægtede at spille, da jeg stadigvæk var DJ og havde en positiv indflydelse på unge nu til dags. Nu er det hele bare metalcore og puddelrock.

Jeg væmmes.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce