Snak

Mere indhold efter annoncen
@FD


Jeg har ingen penge men er vanvittig god til at stjæle, hvorfor Milano ikke afskrækker mig.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Må jeg foreslå området omkring Corso Buenos Aires? Der tror jeg, en spinkel lommetyv vil falde fint i mængden med de andre spinkle lommetyve.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Har Milano egentlig noget som helst kulturelt, der er værd at bruge tid på?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Det er lidt afhængigt, hvad du er til.

Duomoen er pragtfuld, og turen til toppen af taget - eller snarere udsigten deroppe - er det hele værd. Vi var også på Museo della Scienza e della Tecnologia "Leonardo da Vinci", der er én af de mest gennemførte museer, jeg har været på. Castello Sforzesco er også fin, hvis man er til kunst, hvilket også gælder Museo Poldi Pezzoli. Sidst er Santa Maria delle Grazie også et besøg værd - hvis du dog gerne vil se Den Sidste Nadver, skal der bestilles billetter.

San Siro museet er selvfølgelig også i orden, men også ret lille, hvor turen ud til Giuseppe Meazza godt kan være lidt lang - også med Milano´s ellers fremragende metronet. Hvis du er heldig, har de dog færdiggjort den nye lilla linje næste gang, du er i Milano - den kommer til at køre direkte ud til GM.

Galleria Vittorio Emanuele II er der hvor det hele sker - hvor alle dyre butikker er. Man kan snild få sig en god kaffe og fænonemal hjemmelavet kage til en fin pris i én af de små butikker derinde.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Det er altså lidt hyggeligt, når I snakker kunst, kaffe, kage og lilla linie i denne tråd.
Rigtig onsdagshygge.


:-)
God knows that he won´t arrive
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jamen, Sjæriffen og jeg har én af vores gode perioder. Det er snart slut, så vi må hellere hygge mens vi kan. Desuden har glamtøserne forsøgt at overtage tråden med deres HammerFall, Manowar og Justin Bieber, eller hvad de nu ellers hedder, så vi må hellere få snakken tilbage på et fornuftigt niveau.

Og findes der noget mere fornuftigt end italiensk fodbold? Sikkert. Men det er det, vi kender.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Nej, Flyver.....fortsæt endelig.

Så spiller Behemoth til.

http://vimeo.com/80976217
God knows that he won´t arrive
Jeg takker - og du er velkommen til at være med. Behemoth er også dejlige. Hvad med en omgang Entombed?

https://www.youtube.com/…D6exw6xT0oo

Lige til den snart færdige lilla linie i Milano. Eller sådan noget.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
(Du tror ikke, jeg havde en skjult agenda ved mit besøg i tråden for noget tid siden, Jerikov? Il mio velen lavora)
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mgla - With Hearts Toward None (album)


Ahhh, det møj skøn.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce