Snak

Mere indhold efter annoncen
Ah ja, det er sandt, Jussi.

Se hvad du har gjort. Jeg havde aldrig forestillet mig Sheriffen drikke kaffe af et fingerbøl og med citronmarscapone om munden, mens han forsøger at vende kortet over metronettet rigtigt.

Illdisposed.

https://www.youtube.com/…ylUa8XR_HPI
God knows that he won´t arrive
Øhh, sofistikeret snak...

Burzum-WAR!!!

Er her nogen? Godt..

Whitesnake - Still of the Night
https://www.youtube.com/…a_tfq0qTDDE
Husk at drikke vand!
Illdisposed - Killed By Death

Bette Bo synger næsten lige så godt som Lemmy.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Flotsam & Jetsam - No Place for Disgrace

Eric AK kan edderbankme synge!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Emperor - I Am The Black Wizards
https://www.youtube.com/…YgQRRI9goFg
Husk at drikke vand!
Du er et godt menneske MBK.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Tak. Jeg har altid vidst, at vores musiksmag er som to dråber vand.
Husk at drikke vand!
For dævlan, MBK, er du røget i psykoanalysen siden i nat, det tegner godt, rigtig godt!

Vader-The crucified ones
Phantom Blue - Time To Run

http://youtu.be/u9_SEr-ORyk
OB.
Annonce