Ja, Angantyr er altid fede live. Desværre har jeg kun haft mulighed for at se dem 2 gange: En gang i Tyskland og så på Beta.
Desværre holder Jakob ikke mange koncerter herhjemme.
Men som du selv siger, så er prisen overkommelig, og det er ikke super langt her fra.
Desværre holder Jakob ikke mange koncerter herhjemme.
Men som du selv siger, så er prisen overkommelig, og det er ikke super langt her fra.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]