Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, Angantyr er altid fede live. Desværre har jeg kun haft mulighed for at se dem 2 gange: En gang i Tyskland og så på Beta.

Desværre holder Jakob ikke mange koncerter herhjemme.

Men som du selv siger, så er prisen overkommelig, og det er ikke super langt her fra.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Razor of Occam - Shadow of the Cross
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Brujeria- La ley de plomo

Meget apropos.
What`s the matter Harry?!
Nordreich-Erwachende Weisheit
Hvor er det skuffende, at Copenhell har hyret Slipknot til at spille på årets festival. For det første er det et rigtig dyrt navn, der laver rigtig dårlig musik. Og for det andet har de lige været i Danmark, hvilket gør det plausibelt at tro, at de danske Slipknot-fans har fået stillet deres sult. Kunne de da ikke have haft det med i overvejelserne, inden de hyrede dem?

Med tanke på hvor mange penge Copenhell sparrede sidste år, ved at Megadeth meldte afbud og blev erstattet af D-A-D, så er det et ualmindelig kedeligt program, som Copenhell stiller op med. Det er lige før Metal Magic Festival har et lige så godt program, og deres billetter koster 470 kr. mindre.
Husk at drikke vand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hopper i seng til en gammel klassiker.

Enslaved - Vikingligr veldi
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hvad er det lige der sker med keith caputo???????
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Du mener Mina Caputo!!

Det er sgu lidt skørt, men hen synger stadig med sin karakteristiske stemme, det bliver fantastisk på Copenhell.

What`s the matter Harry?!
Ja okay, så Mina,men hvorfor????????
Fuck det, så længe stemmen er den samme.......så /hørte ham/hende på roskilde, da det første solo album kom, fed stemme.
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Hahahahaha! Fuck det er tåbeligt. Skulle ikke undre mig om han er fra Seattle oprindeligt.
Nå, skidt pyt. No-name sanger bliver til en lesbisk(!!!) tranny, who gives a shit?

Monstrosity - Burden of Evil
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce