Snak

Mere indhold efter annoncen
Pot, have you met kettle? ;)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Probot - My Tortured Soul

Headbang kusser.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Nile - Von Unaussprechlichen Kulten
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
@Promo

FILM DET OG POST DET HERINDE!

Det kan jeg desværre ikke. Funny Business Inc. har som arrangører eneretten til at filme og vise det. Men de lægger vist nok alle semifinale-deltagernes optrædener ud på YouTube, så hvis jeg er så heldig at nå dertil, så skal jeg nok smide et link.

@Flying Dutchman

Det giver da mening at MBK er komiker. For at høre det glamjuks, han hører, skal man have en god fornemmelse for humor og ironi.

Det kunne der være noget om. Jeg bliver måske også den første komiker, der optræder i spandexbukser.

@Mercenary

Der er masser af materiale i dit klubtilhørsforhold, MBK. Men det ved du jo. Badumdisj.

Pøj pøj.

Edit: Det er et ret skidt tidspunkt, jeg fik den fyret af på.


Ja, det tør vist svagt antydes. Jeg arbejder allerede på et one man show om Arsène Wenger. Det skal nok blive en større succes, end den bog jeg har skrevet om Tottenhams titelhøst de sidste 20 år.
Husk at drikke vand!
TYpisk FBI. Always wanna fuck the little guy.

Så et held og lykke også herfra.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak skal du ha´ - og jer andre.


Gamma Ray - Heavy Metal Universe
https://www.youtube.com/…9mpB45TVMMA
Husk at drikke vand!
@MBK

Er du klaskefars far?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hvor fik du den idé fra?
Husk at drikke vand!
Fordi jeg påtænker dig at være ældre end Klaskefar. Og jeg mindes, at du er far.

Logikken bør altså ikke være så svær at følge, vel?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Negura Bunget spiller i Odense til foråret, og så er det på en fucking onsdag :-S

Det er så talentløst, jeg er så træt af, at al ondskabsfuld metal altid spiller i hverdagene.
Lært af et par dyre erfaringer, så køber jeg aldrig billetter til hverdagskoncerter mere.



____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce