Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå, jeg håber ikke at afbryde gruppegokkeriet for tidligt men ovenpå Milans nederlag, skal det være grusomt:


Paysage d´Hiver -Ich schreite
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Dax får naturligvis stemplet, Merc. Hvis folk tvivler, bør du tage din omgangskreds op til genovervejelse.
Man kan altid stole på Bosse.
Lunar Aurora - Nachteule
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Her er din løn, Bosse: https://www.youtube.com/…bJriU5t8iuQ

Iron Maiden - Drifter, live. Klassenummer.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De første tre albums med Kingdom Come er spilleme fede (jeg har ikke hørt nogen af dem efter).

Bedst er In your face-albummet efter min ydmyge mening.

https://www.youtube.com/…k3YW0ea8P8o

Just like a wild rose.
Oh yeah, Kingdom Come havde jeg helt glemt. "Living Out of Touch" og "Do You Like It" er suveræne numre.
Husk at drikke vand!
Præcis, Eddie Murphy. Gik det godt?

Så snart introens bas sætter ind, ser man Sheriffen med spastiske bevægelser forsøge at følge rytmen: https://www.youtube.com/…GxuSlWvcfYg
Præcis, Eddie Murphy. Gik det godt?

Det er først på fredag, jeg skal op på de skrå brædder.

Men tak for at vække min 80´er-trang. Jeg tager lidt i samme boldgade som Kingdom Come:

Tesla - Hang Tough
https://www.youtube.com/…0CWsV0deJxo
Husk at drikke vand!
Ah, okay.

Tesla er virkelig et fedt band og Hang Tough er fra mit yndlingsalbum med dem "The great radio controversy" - virkelig et gennemført album.

Hvis Tesla skulle genopfindes ville jeg pege på Alter Bridge. Noget hårdere selvfølgelig. Jeg er meget begejstret for Myles Kennedy.

https://www.youtube.com/…usEcjZa60wo - Fortress. Soloen er alt for fed.

Fire fede albums, de har begået.
Annonce