Snak

Mere indhold efter annoncen
MBK er IKKE bedre end Thomas Wivel...

Thomas Wivel er en af mine gamle idoler fra de glade 90´er, så det ville også være for meget af det gode, hvis du mente, jeg var bedre end ham. Det vil straks være værre, hvis du mener, Mette Lisby er bedre end mig.

Finntroll - Trollhammaren
https://www.youtube.com/…CJhi43RntJk
Husk at drikke vand!
Vi ved begge to at kvinder er født uden humor.

Angantyr - Et Varsel Om Død
https://www.youtube.com/…hXMAfpZ10-rA


Danmarks bedste band nogensinde. Ingen er i nærheden af Angantyr, og det bliver godt at se ham igen til sommer.
Det er vi på ingen måde enige i. Der stemmer jeg sgu på Artillery eller Invocator, med Iniquity til at slutte en form for top 3 uden rangering.
En ting skal Angantyr dog have, og det er at han leverer kvalitet hver gang han har udgivet noget musik. Det vil jeg ikke tage fra ham.

NP: Vektor - Forests of Legend
Vektors to plader Black Future og Outer Isolation er absolutte mesterværker! Hvordan de skal kunne fortsætte dette tårnhøje niveau på den næste plade går over min forstand, men jeg håber selvfølgelig at det lykkes.

Ps. Sherif: Hvis du ikke kender Vektor, så vil Black Future pladen nok mest være dig, da den har en del black tendenser, men stadig kører Tech Thrash stilen til fulde.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
@Promo

Angantyr er ubetinget Danmarks mest hævi band, men jeg medgiver, at det slow black ikke er nemt at sælge til pøblen.

En ting skal Angantyr dog have, og det er at han leverer kvalitet hver gang han har udgivet noget musik. Det vil jeg ikke tage fra ham.


Ja, Jakob har holdt et utroligt niveau, selvom Svig ikke helt lever op til tidligere albums.
Desuden har jeg aldrig nosset mig sammen til at høre Forvist ordentlig igennem.

De tre bands, du nævner, er absurd langt fra min smag.

Ps. Sherif: Hvis du ikke kender Vektor, så vil Black Future pladen nok mest være dig, da den har en del black tendenser, men stadig kører Tech Thrash stilen til fulde.


Kender ikke engang navnet eller genren.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Thomas Wivel skal i øvrigt i galgen, den cunt.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Truppensturm-Antichrist Imminent!

Sehr böse und sehr geil!

Husk at alle på TV2 Zulu også skal en tur i galgen.
Angantyr er ubetinget Danmarks mest hævi band, men jeg medgiver, at det slow black ikke er nemt at sælge til pøblen.
Det vil jeg mene kommer an på smag osv. Jeg mener eksempelvis at min kammerats band, Woebegone Obscured, nok kunne måle sig med Angantyr´s musikalske heavyness - de er dog så absolut ikke lige så trve kvlt som Angantyr der jo kører stilen 110%.
De tre bands, du nævner, er absurd langt fra min smag.
Det vidste jeg godt, det var mere for at stemme i med min egen opfattelse af "rangeringen".
Kender ikke engang navnet eller genren.
Forestil dig Coroner med lidt Darkthrone og tidlig Vöivöd smidt ind hist og her. (min "tech thrash" genrebetegnelse er lidt løst påsat)
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Du bliver nødt til at anvende flere floskler herunder brugen af NECRO eller GRIM, ellers virker dit indlæg utroværdigt.

Du kunne også med fordel have nævnt grantræer, frost eller satan et par gange.


Graveland - Following the Voice of Blood

Nu må jeg tilbage til mine "topx kommentarer", og Following the Voice of Blood er et af de bedste 15 black metal albums nogensinde. Trve story!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Truppensturm-Antichrist Imminent!

Sehr böse und sehr geil!

Husk at alle på TV2 Zulu også skal en tur i galgen.



Alle skal i galgen. I galgen, i galgen i galgen med Wivel!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Burzum...

Jesu Død
Dunkelheit
Glemselens Elv
Annonce