Snak

Mere indhold efter annoncen
Hackneyed : Symphony of death
Slayer - Chemical Warfare

Jeg kan blive ved med at genhøre de gamle klassikere. For satan da det er godt!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Ja, Slayer går aldrig af mode.

Slayer - Crionics
https://www.youtube.com/…xVbAA-4FX0M
Husk at drikke vand!
Ja, Slayer er sgu fremragnede. Det er sjovt nok også det eneste Metal musik, som jeg hører.
"Vi er bare ikke bedre"
Hvis du nogensinde skulle få lyst til at udvide din horisont på thrash metallens alter, så anbefaler jeg Exodus - Bonded by Blood, Sepultura - Beneath the Remains, Kreator - Extreme Aggression, Whiplash - Power and Pain, Forbidden - Forbidden Evil.. (Jeg kunne blive ved, men vi forsøger at gøre det kort for en gangs skyld)
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, min horisont kunne nok godt trænge til at blive udvidet på den front. Tak for anbefalingerne. Det skal dog også siges, at det nok en gang i mellem kan blive til Metallica, Megadeth, Judas Priest osv. Metallica var jeg vild med en gang, men det er mest albumene Kill ´em all og Ride the lightning, som er værd at høre i dag for mig.
"Vi er bare ikke bedre"
Burzum...

Jesu Død
Dunkelheit
Glemselens Elv



Det er også 3 af hans absolut bedste sange. Hail Varg, din frækkert!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
https://www.youtube.com/…dISMYaYENf8

Vikinger, store behårede svenskere som er vrede!

Det er lige mig, første nummer er langt det bedste.

Slipknot - The Negative One

https://www.youtube.com/…_verified=1

En af få gode sange på det nye album, også skal de selvfølgelig IGEN ses live på copenhell!!
Wise Men Say...
Hævi.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Korpiklaani - Vodka
https://www.youtube.com/…e7kJRGPgvRQ

Mere vodka! Mere folk!
Husk at drikke vand!
Annonce