Snak

Mere indhold efter annoncen
Summoning - Khazad-Dûm
https://www.youtube.com/…dcZjVX9snHA


Tolkien metal, gys.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Du får straffen Promo. Det er arrangeret, at Gaahl kommer og growler dig ihjæl.

Ej at forveksle med en "growler: A mean, butch looking pussy.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
I kender det godt, man burde arbejde men vil hellere høre Bergtatt.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Juventus-fan og immun overfor folk metal. Skæbnen har ikke været god ved Promo.

Arkona - Goi, Rode, Goi
http://www.youtube.com/w…A7fuuDc2hH0

Folk til folket!
Husk at drikke vand!
Ok, et sidste folk nummer inden sengetid:

Tenhi - Jäljen
https://www.youtube.com/…AC0FA90E241


@MBK

Det er godt, du er efter ham. Vær hård og unfair.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg har ikke skrevet i tråden før, så jeg beklager hvis jeg bryder nogle uskrevne regler.

Judas Priest - Pain Killer

https://www.youtube.com/…WRJtstm8VyA



Og så lige et heltemetalnummer

Kamelot - When The Lights are Down

https://www.youtube.com/…HLR5k8jedyc
Man bryder aldrig nogle regler ved at poste et Priest nummer.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Satme godt at høre. Det er noget at det virkelig gode. Håber det opvejer for heltemetallet, hvis nogen skulle rynke på næsen af den slags.

Det kan være det er old news, men Tool udgiver måske et nyt album i 2015, da der er kommet mere "ro" på den retssag der vidst ligger til grund for, at de ikke har udgivet noget i meget lang tid. Det kan kun blive fucking godt, jeg glæder mig!

Tool - Jambi

https://www.youtube.com/…EF0lVn3n12I
Nu har jeg ikke fulgt med i Metal i mange år, og kom helt tilfældigt ind på dette forum hvor jeg så læste noget med at Tool - et band, som efter min mening har lavet noget af det mest gennemførte musik i historien, er blevet bremset af en retsag? Hvad er det for noget?

Fifa er en non-profit organisation.
Tool er genialt, intet mindre.

Det er en retssag der foregår på flere niveauer. Rolling Stone Magazine lavede i juli en artikel om det hele. Jeg ved ikke hvor meget vægt man skal ligge i hvad det blad skriver, så godt kender jeg det ikke, men flere medier har rapporteret det samme. Vigtigst af alt, er at denne artikel blandt andet opsamler udtalelser fra bandmedlemmerne:

http://www.rollingstone.…06-20140715

Den er som sagt fra juli og der er sket mere på fronten, så jeg håber det betyder at det nye album kommer i år.
Annonce