Snak

Mere indhold efter annoncen
Fedt, det er godt, det var en succes :)

Nargoroth - Herbstleyd
https://www.youtube.com/…csAJE_Qc9qk
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Rækker det så til videre færd, MBK?

Nøj jeg var fuld og dum i går.
Vågnede på sofaen med 7 beskeder og 4 ubesvarede opkald. Det lader til at jeg har haft lavet fingergymnastik med en eller anden rockers ex-dame, for derefter at brække mig på hendes bukser - because why not - og at det måske ikke var så velanset visse steder, og at jeg nok skulle holde mig i ro de næste par uger. Så må vi se om det kan lade sig gøre.

Ved nærmere eftersøgning af kviteringer osv. var der for samlet 230 kr. bonner fra Burger King og KFC. No wonder man har det lidt mærkeligt i dag. Det vides selvfølgelig ikke hvordan jeg er kommet hjem, da sådan noget som en taxa bon ikke lige er at finde.
Succes lørdag må man sige.

NP: Exodus - Toxic Waltz
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
@Promo

Rækker det så til videre færd, MBK?

Det tror jeg ikke. Det er kun vinderne i de indledende runder, der går direkte videre til semifinalerne. Derudover bliver der uddelt wildcards til to af de øvrige deltagere i de 12 indledende runder, og de tilfalder nok to af deltagerne, som fik 2. pladser. Så det bliver nok ved en oplevelse rigere.


W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody
http://www.youtube.com/w…pZb3Xya7jQ8
Husk at drikke vand!
Sikke da en heftig weekend Promo. Hahahahaha

Exodus - Force of Habbit (1992)
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
@MBK - Sørens osse. Jeg havde ellers set frem til at se noget video med den nye Thomas Wivel.

@NPato7 - Det var en af de dage hvor det meste bare ikke rigtig gik som normen foreskriver. Jeg klager dog ikke, for af det jeg husker havde jeg en fremragende weekend.

NP: Suffocation - Catatonia
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ny lyd fra Sulphur Aeon! https://www.youtube.com/…EcaWMa23C4M

Kææææft jeg glæder mig til den plade!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Troede ellers du havde travlt med at høre Puff Daddy.


Endstille - Endstille Reich
https://www.youtube.com/…2korWHnFxPg


Had mod verden.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hopper i seng til en klassiker:

Deep Purple - Soldier of Fortune

En af favoritterne med DP.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Ikke ligefrem Puff Daddy, nej, men det blev dog til lidt AotP, JMT, NWA og Wu Tang.
Lige nu står den dog på Bolt Thrower - Forgotten Existence
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce