Snak

Mere indhold efter annoncen
Uha, eksotisk stemning med alt det der mango og colombiansk NSBM...


Blut Aus Nord-What Once Was...Liber I-III

Så er den lørdag formiddag heldigvis også snart overstået, så man kan se noget bold.
Jojo, men en formiddag i selskab med Blut aus Nord kan ikke blive meget bedre.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Haha gang i jer.

Jeg hører lige den nye Melechesh plade igennem. Melechesh er et nyt bekendtskab for mig, og vokalen minder mig utroligt meget om Angela Gossow, og det er jeg ikke videre glad ved. Musikken tiltaler mig dog indtil videre.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Bleh, fuck kællinge vokaler.

Gaped - Whites of Your Eyes

"I will hold you so very close to me
I want to see the whites of your eyes
I want to watch them flicker and the lights go out
There will be no time for any goodbyes

I want to see you from the inside out
Then I can see what you’re all about
Your skin, your heart and lungs
It will be ecstasy when I’m done"

Det der er til gengæld rart!
Han måtte gerne tage sig sammen og komme med en fuldlængde!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Primordial- Fallen to Ruin.

Så er det forår.
What`s the matter Harry?!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg så lige, at Death Angel skal spille på KB18 den 26. juli. Det lyder meget fristende at bruge en dag af sin sommerferie på at høre noget solid 80´er thrash.
Husk at drikke vand!
Nå, jeg har sat mig for at høre hele Jærtegn igennem i dag. Det bliver spændende!

Jeg nossede mig aldrig sammen til at høre skidtet sidste år, men nu prøver vi. Nogen der har erfaringer med skiven?

____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg har ikke hørt Jærtegn endnu.

Men kender som bekendt bandet Solbrud
Brøndby IF Everton FC
Ok.

Jeg er startet ud, og indtil nu virker det fornuftigt og kompromisløst. Det er lidt hurtigere black metal, end jeg normalt hører.

Har dog kun spillet de første 7 minutter, så der er lang vej igen :)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Ok, generelt et fornuftigt album fra Solbrud, men det ligger ikke helt indenfor min favoritsubgenre, hvorfor det nok ikke er et album, jeg vil sætte på ofte.

Derudover er vokalen lidt svag og træder for meget i baggrunden, men det er bestemt et hæderligt udspil.


Inquisition - Rituals Of Human Sacrifice For Lord Baal

____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce