Snak

Mere indhold efter annoncen
Fuck jeg er baldret, det bliver derfor ikke til meget hævi i aften, men vi skal lige nå et par af de farlige:

Estatic Fear - Chapter IV
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
PS. lad vær med at rose Promo, det stiger ham bare til hovedet.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hehe!

Helt enig, Swot, aldeles fantastisk plade.

Du har i og for sig ret, Sherif, men når jeg tager verdensherredømmet, så vil dem der roste mig i sin tid, blive forskånet for arbejdslejre og licens for derimod at modtage statstøtte bare for at høre ordentlig musik.

NP: Mastodon - March of the Fire Ants
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Alice In Chains - Junkhead.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
jeg har lige købt billetter til Metal all stars , Der løber af stablen den 1 maj ,men jeg er ikke helt sikker på hvilke forventninger jeg skal tage med i Amager bio den aften ,

i øvrigt glæder jeg mig til Suicide Silence i Store Vega , jeg har oplevet dem live nogle gange både med den forrige og den nuværende forsanger og syntes de er fede live
Inquisition-Desolate Funeral Chant

R-r-r-r-r-r-eptile!

Har du set dem live?

Jeg har nu set dem to gange, og det har været nogle absurd fede koncerter. Den ene var med Angantyr som opvarmning og Troll som hovednavn.

Vanvittig koncert men det fedeste var trods alt det merchandise, man kunne købe.

De solgte nogle smukke Troll-trøjer med slogannet "Dræb de Kristne". Så bliver det ikke mere trve :)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Manowar kommer til Århus den 31. januar næste år. Hvor er det bare kodylt!
Husk at drikke vand!
"Har du set dem live?"

Inquisition har jeg desværre aldrig haft fornøjelsen af at se live, men hele konceptet bag dette band er jo genialt, så jeg må og skal opleve dem inden træskoene pænt bliver stillet.
Dagon er nok den største guitar-helt på
metalscenen til dato...

Århus skal tæppebombes d.31/1-16.
Annonce