Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, det er ikke altid lige imponerende, hvilket også gør, at jeg skruer lidt ned for mit engagement på CBS fremadrettet.

Jeg underviser og retter eksamenersopgaver på BSc og HD del 2, er vejleder på bacheloropgaver og er ligeledes eksaminator på cand.mer.aud.

Næste år tror jeg, at det kun er undervisningen, der bliver aktuel. Det andet er sgu ikke så interessant.

Dog med den undtagelse, at jeg muligvis får nogle øvelsestimer på aud´en, hvilket er ok. Eventuelt kunne man tage et par kandidatafhandlinger, men det vil kun være aktuelt, hvis det er nogle emner, som jeg kan bruge til selv at brushe lidt op på.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
En bachelor er vor tids studentereksamen.



Især indenfor erhvervsøkonomi. HA-almen og varianterne heraf er sgu pænt sløje, og der kommer først rigtigt noget kød på, når vi når kandidatniveauet.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
https://www.youtube.com/…57&index=39

Bedste version by far. Måtte køre kæresten i aften og en hyggelig radiovært gav os muligheden for det komplette spastiske anfald.

Volvoen er et vildt sted at være, garanterer jeg.
Da jeg læste i forrige årtusinde, var der også en enkelt professor, der ytrede sig i den retning, men de umotiverede dumpede rask væk, ikke mindst stopprøven, hvilket lugede ud i en del. I dag har man så sænket niveauet og tilpasset karakterskalaen, så flere består. Det var også det Steen Laugesen Hansen fra KU har påpeget de sidste par år. Svjh var der noeget med, at han kom til samtale med institutlederen/dekanen, hvis dumpeprocenten var for høj. Det tog tid fra forskningen, så det sørgede han for ikke skete. Vupti, så var alle glade.

I øvrigt også et standardsvar fra DSF´s formand. Det er muligt at undervisningssystem skal tilpasse sig de generationer der kommer på uni mv., men et minimum af ansvar for egen uddannelse er en mangelvare blandt en stor del.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Hammerfall, altid godt med lidt heltemetal.


https://www.youtube.com/…vAtBVRFD_Zg
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Mere indhold efter annoncen
Annonce

I øvrigt også et standardsvar fra DSF´s formand. Det er muligt at undervisningssystem skal tilpasse sig de generationer der kommer på uni mv., men et minimum af ansvar for egen uddannelse er en mangelvare blandt en stor del.


Problemet er at det er helt uigennemsigtigt for os der ansætter. Det betyder som et minimum at man laver case-samtaler, trin to at man hæver baren på niveau af uddannelse eller som Statoil og andre der har skillingerne, bare uddanner sine egne. Det er at pisse i bukserne for at holde sig varm. Min lillesøster havde bedre karakterer end mig på gymnasium og den akademiuddannesle hun tog. og troede hun var akademiker. I dag arbejder hun i kundeservice i et supermarked og fortsætter nok der.

Ja, Danmark skal nok være et videnssamfund, men det bliver man ikke uden at tilegne sig viden. Papiret alene skaber intet af værdi.
Enig. Jeg venter også stadigvæk på, hvad der ligger af brugbre ting ift. uddannelse mv. i "de/vi er bedre til andre ting."
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
slutter dagen af med King Parrot
Take hold of my hand, for you are no longer alone. Walk with me in hell
Lidt tidligt at lukke dagen.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Pyramids-A Northern Meadow

Sært avantgarde som mindfucker mine tømmermænd langt ned i Helvede, skjøndt!
Annonce