Ja, det er ikke altid lige imponerende, hvilket også gør, at jeg skruer lidt ned for mit engagement på CBS fremadrettet.
Jeg underviser og retter eksamenersopgaver på BSc og HD del 2, er vejleder på bacheloropgaver og er ligeledes eksaminator på cand.mer.aud.
Næste år tror jeg, at det kun er undervisningen, der bliver aktuel. Det andet er sgu ikke så interessant.
Dog med den undtagelse, at jeg muligvis får nogle øvelsestimer på aud´en, hvilket er ok. Eventuelt kunne man tage et par kandidatafhandlinger, men det vil kun være aktuelt, hvis det er nogle emner, som jeg kan bruge til selv at brushe lidt op på.
Jeg underviser og retter eksamenersopgaver på BSc og HD del 2, er vejleder på bacheloropgaver og er ligeledes eksaminator på cand.mer.aud.
Næste år tror jeg, at det kun er undervisningen, der bliver aktuel. Det andet er sgu ikke så interessant.
Dog med den undtagelse, at jeg muligvis får nogle øvelsestimer på aud´en, hvilket er ok. Eventuelt kunne man tage et par kandidatafhandlinger, men det vil kun være aktuelt, hvis det er nogle emner, som jeg kan bruge til selv at brushe lidt op på.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]