Snak

Mere indhold efter annoncen
Så er billetterne købt - Satyricon, Markthalle Hamburg, d. 24. april.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
det bliver da fedt ! jeg har set dem på Roskilde for en del år siden hvad måtte du betale for billetterne
210,-
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Har også set Satyricon på Roskilde men en koncert med black metal klokken 13.30 om eftermiddagen er sgu lidt fejlcastet.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Minder mig om da jeg så Tsjuder kl. 11 om formiddagen på Wacken. Det var gonnok også sært.

God koncert, FD, de er som regel rigtig fede.

Darkthrone - Whiskey Funeral
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Modtog to plader igår med posten: Sulphur Aeon - Gateway to the Antisphere, og Veld - Daemonic: The Art Of Dantalian.
Begge er aldeles fremragende dødsmetal med vidt forskellige forcer.
Veld er moderne død a la Hour of Penance med fokus på brutalitet og teknik, hvorimod Sulphur Aeon er stor stemning og fantastiske tekster, blandet med fremragende riffs. (Ligesom deres debut "Swallowed by the Oceans Tide")
Check dem ud, gutter, for det er edderbankme godt!

Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Spurs-nederlag, lortevejr og Red Warszawa-koncert i aften. Jeg håber, det sidste går bedre. God aften derude.

Red Warszawa - Tror du det er for sjov jeg drikker
https://www.youtube.com/…GvojvwI--DM
Husk at drikke vand!
Hvorfor har du ikke inviteret MBK?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Sheriffen

Hvorfor har du ikke inviteret MBK?

Jeg regnede ikke med, du ville med ud på Tuse Næs, nord for Holbæk. Det var virkelig uden for lands lov og ret. Men det var et hyggeligt spilletid, og Red Warszawa spillede godt, med rigtig god energi, så jeg kan godt anbefale dig at tage ind og se dem i Amager Bio den 24. april.
Husk at drikke vand!
Ja ok, Holbæk er lige vildt nok for min smag.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce