Snak

Mere indhold efter annoncen
For satan, Satyricon var fede! Det var absurd godt - at de så lukker med With Ravenous Hunger, Mother North, Fuel For Hatred og K.I.N.G gør det bare endnu bedre. Opvarmningsbandet Vredehammer kendte jeg ikke, men var dælme også fede.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Lyder som en hyggelig koncert, FD.

NP: Morbid Angel - Stricken Arise

Meget kan man sige om Heretic (Det meste af det fuldt berettiget) men Stricken Arise er sgu et fedt nummer!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Venom - To Hell And Back
https://www.youtube.com/…dO3Z6wzVds0

Det band er bare så svedigt!
Husk at drikke vand!
Mother North kan redde enhver koncert.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Nogen der har hørt den nye single fra Slayer?
https://www.youtube.com/…iP2njx-0mY0

Jeg synes, det er et okay nummer, men der mangler lige noget ekstra, før at det bliver rigtig fedt. Slayer kan godt lave fede sange, der går lidt langsommere end størstedelen af repertoiret, men det kræver virkelig noget ekstraordinært, som fx "South of Heaven" og "Seasons In The Abyss" har, men det har det her nummer ikke.

Jeg glæder mig dog virkelig til, det nye album kommer. Med så lidt fed thrash metal, der bliver lavet i dag, er det godt, de klassiske bands stadig kan spytte noget ud i ny og næ.
Husk at drikke vand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg vil lige hører om der er nogle herinde som har erfaring med Hellfest og som vil anbefale den , Musik programmet ser ud til at være det bedste i Europa i år så vi nogle stykker som taler om at tage på herre tur til festival i det franske ,
Motörhead og Saxon kommer til Århus den 30. november. Kan man ønske sig mere?
Husk at drikke vand!
Ja, prison sex.


Aquilus - In Lands Of Ashes
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg gad godt se Motörhead, men 550 kr.!? Det er godt nok pebret.

630 kr. for Manowar.

Haha.
Manowar er lort.

"Autumn in the air, the smell of black metal"

Satyricon - Black Lava

Eminent.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce