For satan, Satyricon var fede! Det var absurd godt - at de så lukker med With Ravenous Hunger, Mother North, Fuel For Hatred og K.I.N.G gør det bare endnu bedre. Opvarmningsbandet Vredehammer kendte jeg ikke, men var dælme også fede.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi