Det står virkelig skidt til med Lemmy og Motörhead.
http://gaffa.dk/nyhed/99…testnewsboxFor anden gang inden for to uger har Lemmy måtte stoppe en koncert efter 3-4 sange, fordi han ikke var i stand til at gennemføre koncerten af helbredsmæssige årsager.
Jeg har endnu ikke købt billet til koncerten i Århus, og det gør jeg heller ikke. Jeg vil simpelthen ikke se et af verdens største heavy-ikoner i den forfatning. Lemmy burde virkelig overveje at trække stikket til Motörhead, inden der kommer flere ydmygelser. Selvom han tydeligvis stadig brænder for at spille og optræde, så er det ikke en værdig måde at fortsætte Motörhead på.