Nå, efter endt gennemlyt nummer 3 af den nye Slayer kan man kun konkludere at de fede riffs døde med Jeff, ganske som ventet.
Til gengæld, hvad siger folket (Og Sheriffen især, da det jo er hans ekspertise område) til den nye Mgła album? (Link ---> https://www.youtube.com/…TvGPAVTYfXI )
Jeg er ret begejstret for den og jeg kunne godt forestille mig at den kommer i min top 10 over bedste plader i 2015 - selv med Død og Thrash som yndlingsgenrerne.
Til gengæld, hvad siger folket (Og Sheriffen især, da det jo er hans ekspertise område) til den nye Mgła album? (Link ---> https://www.youtube.com/…TvGPAVTYfXI )
Jeg er ret begejstret for den og jeg kunne godt forestille mig at den kommer i min top 10 over bedste plader i 2015 - selv med Død og Thrash som yndlingsgenrerne.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić