Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå, efter endt gennemlyt nummer 3 af den nye Slayer kan man kun konkludere at de fede riffs døde med Jeff, ganske som ventet.

Til gengæld, hvad siger folket (Og Sheriffen især, da det jo er hans ekspertise område) til den nye Mgła album? (Link ---> https://www.youtube.com/…TvGPAVTYfXI )
Jeg er ret begejstret for den og jeg kunne godt forestille mig at den kommer i min top 10 over bedste plader i 2015 - selv med Død og Thrash som yndlingsgenrerne.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Vidste slet ikke at de var pladeaktuelle, eftersom jeg er absurd hængt op IRL, men hvis det bare er i nærheden af at være ligeså fedt som deres forrige udspil "Hearts Towards None", så bliver jeg begejstret.

Hearts er helt sikkert et af de bedre BM udspil de seneste år, og med det i mente gælder jeg mig rigtig meget til at høre deres nye skive. Jeg skal studere 3-5 timer i morgen, så der skal jeg nok lige give det en lytter.

Det bliver så godt. Mgla, Polen, HÆVI.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Imo er den på højde med forgængeren, så du kan sagtens glæde dig.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Så har jeg fået hørt albummet igennem. Det er altid svært at give en vurdering efter kun en gennemlytning, men umiddelbart virker det til at være et rigtig solidt udspild.

Exercises in futiliy I fungerer som en super åbning på albummet, og jeg synes faktisk ikke, at der er nogle specielt svage sange på skiven.

Pt. er jeg rigtig godt tilfreds, og det bliver interessant at se, hvordan albummet vinder på en, når den bliver straffet igennem en 5-10 gange.

Har ikke hørt skide mange af de albums, der er udgivet i 2015, men det her ligger bestemt godt til i toppen.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Godt at høre Sjærif, så er vi jo fint på bølgelængde med visse ting inden for metallens verden.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Well, så længe I bliver ved med at fucke op i ligaen, skal vi nok blive de fineste venner :)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Det hverken kan, eller vil jeg love. ;)
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Sidste album jeg reelt hørte med Slayer var Seasons in the Abyss. Min favorit er nok stadigvæk South of Heaven... Sidste jeg købte var God Hates us All...

Her er lidt Candlemass

https://www.youtube.com/…woe_4gkS4XU : Solitude

https://www.youtube.com/…NlQHJU4SD88 : Sorcerer´s Pledge

https://www.youtube.com/…7u9dlrkgFQ0 : Demon´s Gate.



٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Candlemass er hævi!
Husk at drikke vand!
Strandet på et hotelværelse i Faaborg, hvilket er lige akkurat så uhævi, som det kan være.

Derfor smadrer Mgla - Exercises in Futility på stereoet.

Had til verden, had til tynde Carlsberg øl!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce