Redigeretfre 23. okt 2015
Jeg stryger også en tur til Herning og ser Maiden. Det skulle være til at få billetter. Tirsdag 10:00 går det løs.
Jeg skal også have hørt deres nye album, som skulle være absolut blandt de bedste, men jeg håber vitterligt ikke de laver samme nummer som ved A Matter Of Life And Death, hvor de spillede hele albummet fra start til slut, og så smed et par klassikere ind til sidst. Det var altså en lang time, når man kun kendte 1-2 numre fra AMOLAD.
Jeg tror dog heller ikke det kommer til at ske, med et 92 minutters langt album. Men jeg ser gerne det være lidt mere blandet, og så vil jeg fucking høre The Clansman og flere Brave New World sange denne gang!