Snak

Mere indhold efter annoncen
Testament - Practice What You Preach


https://www.youtube.com/watch?v=P2XMbspYDmQ


Lidt old school thrash.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Iron Maiden til Herning! Jeg kan bogstaveligt talt hoppe på tungen til Boxen!

HURRA!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Næste års Download Festival i England bliver rimelig voldsom..
Iron Maiden, Black Sabbath og Rammstein offentliggjort som hovednavne.
Det er også lige blevet offentliggjort, at Iron Maiden spiller i Herning den 21. juni næste år. Det skal jeg helt sikkert opleve.

Rammstein kommer også til Danmark til Tinderbox 2016. Desværre ligger festivalen de samme dage som Copenhell, hvor Black Sabbath kommer, så jeg må desværre vælge Rammstein fra. End ikke det bedste industrial metal i verden kan overgå old school heavy metal.
Husk at drikke vand!
Angelcorpse - Soulflayer
Mens jeg myrder mongospader der bliver ved med at kæfte op om Back to the Future. Lad nu de lortefilm dø i fred!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@MBK

Kan man allerede nu købe billetter?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Fra den 27.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Jeg stryger også en tur til Herning og ser Maiden. Det skulle være til at få billetter. Tirsdag 10:00 går det løs.

Jeg skal også have hørt deres nye album, som skulle være absolut blandt de bedste, men jeg håber vitterligt ikke de laver samme nummer som ved A Matter Of Life And Death, hvor de spillede hele albummet fra start til slut, og så smed et par klassikere ind til sidst. Det var altså en lang time, når man kun kendte 1-2 numre fra AMOLAD.

Jeg tror dog heller ikke det kommer til at ske, med et 92 minutters langt album. Men jeg ser gerne det være lidt mere blandet, og så vil jeg fucking høre The Clansman og flere Brave New World sange denne gang!
The Clansman er et Bayley nummer, så den kan du nok vinke farvel til. De må dog mægtigt gerne spille The Wickerman.

Det er en albumtour, så mon ikke, hovedfokusset ligger på BoS? Der skal dog nok blive plads til et par klassikere. Jeg glæder mig i hvert fald!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Fredag, tidligt fri, ølbajere og en masse fraaaasj i godt selvskab senere! Det bliver klogt.

NP: Cancer - Hung, Drawn and Quartered
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce