Jeg vil også rigtig gerne hører The Wicker Man. Åbningen med netop dette nummer til Rock In Rio var den fedeste åbning nogensinde. Jeg er også stor fan af Brave New World-albummet. Måske det bedste metal-album, der er udgivet i det 21. århundrede.
Jeg har lige sikret mig billet til koncerten i Herning, da jeg kender en, der er medlem af fanklubben. Det bliver fedt, selvom det næppe overgår koncerterne i Horsens i 2008 og Copenhell i 2014, hvor de udelukkende spillede de gamle sange. Men så længe de giver den gas, og der bliver plads til 5-6 af de gamle sange, så er jeg tilfreds.
Husk at drikke vand!