Tinderbox byder virkelig Copenhell op til dans med først Rammstein og nu også Volbeat på plakaten til næste års Tinderbox-festival. Det er simpelthen ikke optimalt, at Copenhell har valgt at flytte festivalen til samme dage som Tinderbox, når man dermed bliver nød til at fravælge det ene frem for det andet.
Jeg foretrækker stadig Copenhell og Black Sabbath, men nu bliver Copenhell virkelig nød til at hive nogle store kaniner op af hatten, hvis ikke folk skal flygte fra Amager og tage til Odense i stedet.
Jeg foretrækker stadig Copenhell og Black Sabbath, men nu bliver Copenhell virkelig nød til at hive nogle store kaniner op af hatten, hvis ikke folk skal flygte fra Amager og tage til Odense i stedet.
Husk at drikke vand!