Snak

Mere indhold efter annoncen
Lamb of God på face: "Due to concerns brought to our attention by the venue security team yesterday in Tilburg - and continued general concerns across Europe - we have decided against putting our fans, our crew and ourselves in this position night after night and will be canceling the remainder of our performances in Europe. This is a decision we are making on behalf of the fans, our crew, and our band, as well as the well-being of everyone´s family, friends and loved ones at home. Stay safe, and we will see you very soon."
- En flok fisser.

Carcass på Face: "We play. End of discussion."
- En tour med Napalm Death, Obituary og Voivod. Mandfolk.

NP: Carcass - Symposium of Sickness
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Det er uden tvivl klart, at Carcass, Voivod, Napalm Death og Obituary er noget mere modige omkring det end andre - men jeg kan da godt forstå Lamb Of God. De er for det første noget større end de fire førstnævnte, hvorfor de også trækker noget større publikummer. Endvidere har jeg kun forståelse for, man er lidt rystet efter hvad der sket for EODM.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
De er for det første noget større end de fire førstnævnte, hvorfor de også trækker noget større publikummer.
Den køber jeg ikke når Duran Duran og fucking Madonna trucker videre gennem Europa uden at tøve.
LoG er en flok kællinger der så en mulig for at hoppe fra fordi deres uber-kælling, Randy Blythe, fik et par håndmadder i Irland og smider så skylden over på terror-angrebet i Paris.
Fuck det lorteband.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jeg aner en vis modvilje? :) du har dog givetvis en meget god pointe, når nu Madonna holder en masse ´live´ koncerter rundt omkring i Europa.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
De skriver jo også direkte, at sikkerhedsteamet i Tilburg har haft bekymringer. Det lyder lidt mere konkrekt end: "Hør drenge, jeg er sgu lidt en fisse, skal vi ikke holde fri i et par måneder?"

At man så aflyser resten af turen, er lidt jammerligt, ja.
Ipswich Town
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Trist for Lamb of Gods fans, at de bøjer sig for hadet og frygten.

Jeg håber ikke, Slayer følger trop og aflyser resten af deres europæiske koncerter, inklusiv den i Helsingør den 3. december, som jeg har billet til. Slayer er nok det band, der har størst risiko for at blive udsat for terror, eftersom de viste Muhammed-tegningerne på storskærm til en koncert for 7 år siden.
Husk at drikke vand!
Jeg er så træt, at den har stået på metal-ballader den seneste 10.

Men vi tager lige 5 timer mere på kontoret, hvorfor der nok skal opgraderes med lidt ond tråd.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
At man så aflyser resten af turen, er lidt jammerligt, ja.
Enig, det er også mere det der gør mig så harm. Jeg er i og for sig ret ligeglad med om LoG spiller nogensinde spiller.

Anyway, jeg er røget i Infernal War fælden igen.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Meh, det er ikke overraskende af et band som Lamb of God.

NP: Death Angel - The Riddle
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Don´t know if metal, men:

Killswitch Engage.
Dedikeret fan af: OB Newcastle \\\"I´ve never heard noise in my life as when Newcastle United scored. This place is unbelievable\\\" - Petr Cech.
Annonce