Snak

Mere indhold efter annoncen
Alt fra Reign In Blood, South Of Heaven, Seasons In The Abyss og Gods Hates Us All er stort set awesome. Den nye, Repentless, er også ganske hæderligt, mens jeg har en personlig svaghed for Diabolus In Musica.

De holder et brag af et koncert - glæd dig!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
ALT det de lavede i 80´erne er awesome, Halil, så hør roligt det.

Jeg skal i øvrigt også se dem den dag, så jeg kan stå og brokke mig over at hverken Jeff eller Dave er med og at de i øvrigt spiller langsomt. Det bliver fedt!

NP: Dying Fetus - Atrocious by Nature
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Ah, Gary Holt og POUL! gør det nu mere end bare okay - selvom Hanneman altid vil være savnet.

Jeg synes i øvrigt, 90´er Slayer er undervurderet i brede kredse.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Glæd dig, de er fede live, du må da lige køre nogle af deres skiver igennem inden....det skal nok blive godt for dig
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Cool, jeg er faktisk vejleder på bachelor- og kandidatopgaver på CBS. Bl.a. i værdiansættelse :)


Grinern. Det kunne faktisk være rimelig skræmmende, hvis jeg havde en vejleder som sendte metal-kvlt memes og dækkede kommentar-spot med "Burzum > Mayhem"

Jeg læser desværre på SDU, men overvejer at skifte over på CBS. Har dog hørt, det er noget værre noget.

Hopper lidt på black-metal vognen i nat. Lad os se, hvad det bringer af skiver..

Aura Noir - Upon the Dark Throne
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hørte også Slayer tilbage i tiden, dengang i Gentofte. Super super fed koncert, glæd dig!

Jeg har personligt i blødt punkt for Slayer´s Seasons in the Abyss og Hell Awaits. Men folks anbefalinger herinde er spot on.
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Jeg skal også ind og høre Slayer den 3. december, og det ser lovende ud med den setliste, de har spillet indtil videre på turnéen. Den indeholder bl.a. Raining Blood, Angel of Death, South of Heaven, War Ensemble, Seasons In The Abyss og World Painted Blood. Derudover har de også to sange med fra mit favoritalbum med Slayer, Show No Mercy, i form af Die By The Sword og Black Magic, så det kan næsten ikke blive bedre.
Husk at drikke vand!
Jeg tager også turen til Helsingør for at høre Slayer men jeg er noget bekymret omkring lyden , i den gamle værft hal hvor koncerten finder sted
@NPato

Ja, CBS er sgu lidt crazy på mange måder, og jeg er faktisk selv uddannet fra SDU.

Det er dog vist de samme bøger, som vi bruger nu: Regnskabsanalyse og værdiansættelse.
Det er i hvert fald bachelorpensum på HA på CBS.

Generelt set er værdiansættelsesopgaverne røvkedelige at læse, eftersom vi har set en million af de opgaver.

Skal faktisk sidde og rette en cand.merc.aud kandidatafhandling i aften :-S


En gammel klassiker:

Paysage d´Hiver - Winterkälte
https://www.youtube.com/watch?v=tdx0jIRBZzI


Vanvittigt ondt!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Sheriffen

Hvordan kan en så højtuddannet person som dig have en så dårlig musiksmag?

Min underviser på lærerseminariet havde en master i retorik, og han hørte kun Bach. Se, det er intellektuel musik.
Husk at drikke vand!
Annonce