Jeg er ikke tvivl om at Sheriffen vil være den rigtige musik chef på DR P3 så vil der igen være noget ved at lytte til morgen radio med hans musik smag ,
Snak
fre 27. nov 2015
@MBK
Har du ikke fået dit morgen fissebrød?
@Tegnet
Helt enig ;-)
Blut Aus Nord - Ultima Thulee
Har du ikke fået dit morgen fissebrød?
@Tegnet
Helt enig ;-)
Blut Aus Nord - Ultima Thulee
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
lør 28. nov 2015
Skygge - Draconis Serpentis
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
lør 28. nov 2015
@Sheriffen
Jeg spiser ikke brød - kun tørret kød.
Helloween - March Of Time
https://www.youtube.com/watch?v=E268jKfnJd8
Jeg spiser ikke brød - kun tørret kød.
Helloween - March Of Time
https://www.youtube.com/watch?v=E268jKfnJd8
Husk at drikke vand!
man 30. nov 2015
Nu det har blæst og gjort ved så fandt jeg passende at lytte til Dimmu Borgir - Stormblåst. (den originale selvfølgelig)
Ikke på niveau med Enthrone Darkness Triumphant, men alligevel en fin plade.
Nu står den dog på
Gorgoroth - Crushing the Scepter (Regaining a Lost Dominion)
Ikke på niveau med Enthrone Darkness Triumphant, men alligevel en fin plade.
Nu står den dog på
Gorgoroth - Crushing the Scepter (Regaining a Lost Dominion)
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
man 30. nov 2015
Dimmu lavede jo egentligt et par ganske habile skiver. Stormblåst, Enthrone og For All Tid er alle udmærket albums.
Derfra gik det så voldsomt ned af bakke - resten af diskografien er absurd ringe.
Derfra gik det så voldsomt ned af bakke - resten af diskografien er absurd ringe.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
man 30. nov 2015
Ganske enig der, Sherif.
Der er da elementer hist og her på det nyere jeg ikke vrænger næse af, men overordnet set gik det helt af helvede til efter EDT.
Der er da elementer hist og her på det nyere jeg ikke vrænger næse af, men overordnet set gik det helt af helvede til efter EDT.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
ons 2. dec 2015
Alt med Dimmu er glimrende.
Imorgen står den på Slayer! Jeg beder hverken om mere eller mindre end, at de bare spiller Decade of Aggression. Det ville gør mig tilfreds.
Imorgen står den på Slayer! Jeg beder hverken om mere eller mindre end, at de bare spiller Decade of Aggression. Det ville gør mig tilfreds.
What`s the matter Harry?!
ons 2. dec 2015
Åh ja, Slayer i morgen skal nok blive hyggeligt, selv uden Jeff og Dave. (Så længe de holder sig fra at spille for meget af det nye skrammel)
On another note; den nye Black Dahlia Murder er sgu en udmærket omgang melo-død. I øvrigt et meget stabilt band kvalitetsmæssigt. (Det er ikke noget for dig, Sherif, så ignorer du bare det her)
On another note; den nye Black Dahlia Murder er sgu en udmærket omgang melo-død. I øvrigt et meget stabilt band kvalitetsmæssigt. (Det er ikke noget for dig, Sherif, så ignorer du bare det her)
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
fre 4. dec 2015
Fed koncert. Det kan godt være Anthrax ikke kan få én i direkte ekstase, men hvor er de bare solide og altid garant for en god indsats. Slayer leverede en fantastisk performance og en rigtig god setliste, om end de godt kunne have spredt klassikerne lidt mere i stedet for at spille de fleste af dem til sidst.
Anyway, tak til begge bands for at demonstrere, hvor fedt old school metal er.
Thrash ´till death!
Anyway, tak til begge bands for at demonstrere, hvor fedt old school metal er.
Thrash ´till death!
Husk at drikke vand!