Faktisk en udmærket koncert. Både Paul og Gary var langt mere tight end jeg forventede det.
Still, denne koncert slår på ingen måde første gang jeg så Slayer på Wacken.
Still, denne koncert slår på ingen måde første gang jeg så Slayer på Wacken.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić