Snak

Mere indhold efter annoncen
Det var en fin Slayer koncert, selvom trommerne var noget mudrede.

Anthrax trommerne var bedre sat op.

Fin aften.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Hvad er ikke din stil, Tegnet? Prog-Rock/Metal? Min kæreste havde nok doneret sit ene bryst til en cancerpatient, for det setup. Tag nu med og udvid din horisont, er du Giro 413 typen. Det skal nok blive fint. Jeg er ikke så meget for især Dream Theater, men hun går gladeligt med mig til Motörhead, samt Judas + Def Leppard, så om det var fucking Bieber featuring Kygo hun ville se, havde jeg nok fundet den hudfarvede polo frem og var gået med.
@ Bosse
jeg er til Død /Black metal , men jeg har været igennem et par af mine venners maskine !som har overbevist mig om at jeg skal med jeg har også valgt at inviterer hun ud og spise før koncerter så det skal nok blive meget hyggeligt alligevel uanset hvad jeg syntes om musikken , jeg kender DT rigtigt godt men forsangeren er nok det største problem med dem for mig , Steven Wilson er rigtig dygtigt men hans musik er nok for fin og for stille til mig og ikke mindst så tænker jeg at koncert stedet er et forkert valg men lad os nu om jeg ikke bliver overrasket
Nu vi alligevel var inde på død og black, så har jeg lige fundet Necrophobic´s The Nocturnal Silence frem. Krafthelvede det er en awesome plade!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Det kan jo også kun være godt med det navn!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ved jeg da ikke? Det plejer jo ikke at være genrens provokatoriske tilgang at tage moralsk afstand fra noget, i dette tilfælde de døde. Necrophiliacs havde passet bedre...
Alt med necro er grim.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Necrotupperware.

Ja, egentlig.
Er der nogen der ved hvilken dato King Diamond spiller på Copenhell ? det må og skal opleves
Jeg har sat mig for udelukkende at høre Black Metal eller Death Metal med BM elementer fra nu til efter Julen er overstået.

NP: Mayhem - Deathcrush
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce