Snak

Mere indhold efter annoncen
https://www.youtube.com/watch?v=GZSbIwE_BKM

OK line up.

Fin sang.

Man blir så glad.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Endelig færdig med den opgave.. I guder, mit syn af revisor/analytikere har ændret sig.

Metallica - Master of Puppets
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Cannibal Corpse- Followed home then killed:

https://www.youtube.com/watch?v=24J5zejKXkk

What`s the matter Harry?!
Nu sidder jeg lige og nyder Malevolent Creation´s "The Ten Commandments"-plade, og får samtidig rigtig stor optur over trommerne endnu en gang, og fik i den forbindelse den ide at spørge hvad folk herinde synes er den fedeste trommeproduktion de har hørt i metal sammenhæng?
Et alternativ i min verden kunne være trommerne på Suffocation - Pierced From Within, eller Sepultura - Beneath the Remains.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić

Nu sidder jeg lige og nyder Malevolent Creation´s "The Ten Commandments"-plade, og får samtidig rigtig stor optur over trommerne endnu en gang, og fik i den forbindelse den ide at spørge hvad folk herinde synes er den fedeste trommeproduktion de har hørt i metal sammenhæng?
Et alternativ i min verden kunne være trommerne på Suffocation - Pierced From Within, eller Sepultura - Beneath the Remains.


Synes der er meget thrash metal som har de samme type trommer. Måske er det også produktionen af skiverne dengang, som giver dem en mere rå lyd.

Megadeth - Holy Wars....The Punishment Due
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Gene Hoglans udførelse på Deaths´ "Individual Thought Patterns" står stadigt øverst på min liste, absolut fremragende!

Ellers kommer jeg altid i bukserne over Menthors bazerker trommer på Lvcifyres´"Svn Eater", tror også han er bag gryderne på den nye Akhlys "The dreaming I", som er ren øreguf på alle fronter.
Testament - Apocalyptic City
Brøndby IF
Ed Warby fra Gorefest spiller også nogle habile trommer, lige siden de udgav False i 92 har jeg været fan
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Testament - Apocalyptic City


Fed fed skive.

Megadeth - Hangar 18

Hvad synes folk egentlig om heavymetal.dk´s afgørelse af årets udlandske album?
http://www.heavymetal.dk/nyhed/hma2015-1-pladsen

BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Hører ikke så meget metal længere men faldt alligevel over denne her: https://m.youtube.com/watch?v=02d8gIHIjxM

Synes den er ganske fed hvis man kan lide atmosfærisk BM.
Annonce