Hvad synes folk egentlig om heavymetal.dk´s afgørelse af årets udlandske album?At de er en flok debile spader. En fucking rock plade som årets metal udgivelse er jo decideret latterligt.
Kiggede også deres lister over personlige top 20 plader for ´15 og der var EN ud af hvad jeg husker som 20-25 skribenter der havde Sulphur Aeon med. Kraftedme ikke noget der styrker deres troværdighed som et metal-medie.
Nu vil jeg høre Immolation og tænke mindre på heavymetal.dk´s inkompetence.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić