Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad synes folk egentlig om heavymetal.dk´s afgørelse af årets udlandske album?
At de er en flok debile spader. En fucking rock plade som årets metal udgivelse er jo decideret latterligt.
Kiggede også deres lister over personlige top 20 plader for ´15 og der var EN ud af hvad jeg husker som 20-25 skribenter der havde Sulphur Aeon med. Kraftedme ikke noget der styrker deres troværdighed som et metal-medie.

Nu vil jeg høre Immolation og tænke mindre på heavymetal.dk´s inkompetence.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Ghost med årets metaludgivelse; det er sgu kun til at tude over!

Dette må defineres som en krænkelse mod enhver indenfor miljøet. Vil vædde med at HMDK sender 2016-prisen til Volbeat, hvis de røvhuller vælger at tyre en ny skive på gaden.

Pissgrave-Prevail In Hell
Min opfattelse af dem har også dalet gevaldigt.. Det er rimelig svagt...

Opeth - Deliverance
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Nu fik jeg lige fundet Vektor´s "Outer Isolation" plade frem igen, og det fik mig bare til at glæde mig endnu mere til den nye plade lander om en måneds tid! For satan det bliver godt! (Tech thrash til jer der ikke kender dem)

Et andet album jeg glæder mig helt ustyrligt til at er Chthe´ilist´s debut plade. De ligger sig en del oppe af Demilich, men for dælen det er godt. Deres demo lover i al fald gode sager.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
In Flames - Moonshield
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu har jeg ingen respekt for de mennesker og personer som uddele gaffa prisen elle stepulve priser disse personer hverken lytter eller dyrker metal musikken til dagligt men kåringen af Ghost sker vel på baggrund af et radio hit af den poppede type , hvor imod et band som Gojira aldrig vil vinde den pris om de lavede deres bedste album nogenside
Metal musik og awards er sjældent nogen succesfuld combo.

NP: 1349 - Legion

Det var sgu for længe siden jeg har hørt 1349.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Så blev legendariske Scorpions også tilføjet til Copenhell. Det er helt fantastisk. Alice Cooper, Black Sabbath, Scorpions, Megadeth og King Diamond. Bedste line-up på Copenhell nogensinde.

Længe leve old school!
Husk at drikke vand!
ABBATH!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Fandt sgu lige en plade frem jeg ikke har hørt i over 8 år.

Stampin´ Ground - A New Darkness Upon Us
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce