Snak

Mere indhold efter annoncen
Machine Head - None But My Own

Burn My Eyes er sgu en dejlig plade.
Brøndby IF
Deres seneste er altså også 1 lyt værd, de skuffer sjældent.
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Jeg synes den seneste er møg skuffende ovenpå 3 i streg der var rigtig fede.
Kedelig og uinspirerende plade hvor det eneste nummer jeg kan huske lige nu er Game Over.
Burn My Eyes er selvfølgelig deres suverænt fedeste plade, ingen tvivl om det.

Men fuck nu Groove Metal for en stund, nu står den på Kriegsmaschine!

Kriegsmaschine - Altered States of Divinity
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jeg skuffet over Cophenhell at hente Scorpions ind er helt malplaceret Scorpions har udviklet sig et familie band der burde spille på langelandsfestivalen under temaet syng med koncerter , og har vel intet metal leveret siden Black Out albummet
Jeg skuffet over Cophenhell at hente Scorpions ind er helt malplaceret Scorpions har udviklet sig et familie band der burde spille på langelandsfestivalen under temaet syng med koncerter , og har vel intet metal leveret siden Black Out albummet
Andre bands på plakaten inkluderer Dropkick Murphys, Sixx:am og Rival Sons og så er det Scorpions du klager over? Hahahahaha!
Copenhell er en festival for pøblen og teenagere, det burde du da have indset efterhånden?
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er kommet hjem fra arbejde og har knappet en Coffe Mint stout op, mens jeg sidder og stener til "Hvis Lyset Tar Oss".

Så bliver det ikke meget mere trve!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Promo

Scorpion er egentligt et af de eneste få bands, jeg gider at høre på Copenhell, og det er egentligt ikke fordi, at det er specielt godt.

Derudover er der Black Sabbath, som næste er nok til at lokke mig til Copenhell for første gang.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@tegnet

Jeg skuffet over Cophenhell at hente Scorpions ind er helt malplaceret Scorpions har udviklet sig et familie band der burde spille på langelandsfestivalen under temaet syng med koncerter , og har vel intet metal leveret siden Black Out albummet

Der er nu også lidt metal på Love At First Sting, Crazy World og Face The Heat. Men det er da rigtigt, at Scorpions ikke er metal, men hard rock. Nogen vil mene, at det snare er pop rock, men jeg synes ikke, det er rimeligt at sætte dem i den kategori, fordi de primært er kendte for deres rockballader som f.eks. Wind of Change. Scorpions har et fantastisk bagkatalog med masser af hard rock og enkelte heavy metal-hits.

Om de er malplacerede på Copenhell, er nok et spørgsmål om, hvad man mener, Copenhell skal være. Jeg er godt tilfreds med, at Copenhell, ligesom Wacken, også favner hard rock og traditionel heavy metal. Og Scorpions passer fint ind i mængden af andre hard rock/heavy metal-bands, som har spillet på Copenhell som f.eks. Judas Priest, Saxon og Accept. Men hvis man synes, Copenhell skal være en ren metal-festival, og programmet skal have den samme røde tråd som de to første festivaler i 2010 og 2011, så er det da rigtigt, at Scorpions er malplacerede.

@Promo

Copenhell er en festival for pøblen og teenagere, det burde du da have indset efterhånden?

Hov hov. Så mange teenagebands har der ikke været på Copenhell. Jeg kan kun komme i tanke om Korn, Slipknot, Bullet for my Valentine og Within Temptation. Og ordet pøblen er at stramme den. Copenhell er bestemt blevet en kommerciel festival med fokus på veleksponerede bands, men det er kun glædeligt, at vi også har fået sådan en festival i Danmark. Der er jo også stadig festivaler i Danmark som f.eks. Metal Magic og Aalborg Metal Festival, hvis man kun er til det tunge.
Husk at drikke vand!
I´M STILL LOVING YOU!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg må sige, jeg er positivt overrasket over Sabaton kommer til Skanderborg. Jeg er egentlig kun til den festival pga. det er hyggeligt og jeg er kommet på et hold frivillige der har det sjovt både før og under festivalen. Musikken har jeg aldrig været så imponeret over, men Sabaton bliver sgu fedt!

Carolus Rex er jeg meget, meget glad for.
Annonce