Snak

Mere indhold efter annoncen
Nå, skulle vi ikke have lidt mere thrash?

Death Angel - Mistress of Pain
Brøndby IF
Så er der ikke lang tid til Cancer Bats og Lord Dying spiller op til bal i Beta. Specielt sidstnævnte glæder jeg mig til, at opleve live.
What`s the matter Harry?!
Jeg har sgu lige en time jeg kan hive ud af kalenderen, så jeg smider en Opeth plade på. Det bliver..... Still Life, den hører jeg sgu så sjældent.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Op op op...


Nokturnal Mortum - Goat Horns
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
At The Gates: The red in the sky is ours. Alene pga det vanvittige trommespil og de underfundige riffs.

Nå, men ny bruger herinde \../
Hej alle heavyfreaks....
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Yo Preben


Lunar Aurora - Faust
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
The Black Dahlia Murder: Nocturnal.
Dejlig plade....
Sepultura - Dead Embryonic Cells

Arise er sgu en fremragende plade. Min klare favorit fra Sepultura.
Brøndby IF
Det er helt klart også min favorit fra Sepultura \../
Annihilator - The Fun Palace
Brøndby IF
Annonce