Hehe, jeg melder mig blankt på belgisk BM, siden du tog det eneste band jeg kender derfra. Belgien er jo kun grind og hardcore, og sådan noget griseri er omsonst
Haha ja, det var også det eneste band, jeg kunne komme i tanke om.
Forgotten Woods - Sjel av natten
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
Rimelig swanky ny plade de har fået lavet sig. (Violator, hedder den) De har bevæget sig lidt mere væk fra black metallen, men de opvejer det med tonserfed death metal. Imo en klar forbedring fra debut´en.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
Quiet Riot og Def Leppard passer måske ikke helt til den moderne tråd, men sammen var det ren guld i ny bil retning Stavanger for at hente kæresten. Hun ødelagde så stemningen med Soilwork på returen.