Snak

Mere indhold efter annoncen
Hehe, jeg melder mig blankt på belgisk BM, siden du tog det eneste band jeg kender derfra. Belgien er jo kun grind og hardcore, og sådan noget griseri er omsonst

Deströyer 666-Live And Burn
Haha ja, det var også det eneste band, jeg kunne komme i tanke om.

Forgotten Woods - Sjel av natten
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg ta´r noget Norsk, because fuck it.

Vredehammer - Deadfall

Rimelig swanky ny plade de har fået lavet sig. (Violator, hedder den) De har bevæget sig lidt mere væk fra black metallen, men de opvejer det med tonserfed death metal. Imo en klar forbedring fra debut´en.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jeg var også på norsk med Forgotten Woods men er hoppet videre til Sverige:

Nåstrond - Neuntöter
https://www.youtube.com/watch?v=_LyHZSbrJoY


Det er absurd modbydeligt!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Iron Maiden - The Wicker Man

Brave New World vil sgu altid være én af mine absolutte favoritter fra Maidens side.
Brøndby IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg går amok, Pete Helmkamp amok!

Angelcorpse - Christhammer
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Quiet Riot og Def Leppard passer måske ikke helt til den moderne tråd, men sammen var det ren guld i ny bil retning Stavanger for at hente kæresten. Hun ødelagde så stemningen med Soilwork på returen.
Pour some sugar on me er jeg ret sikker på at Morten Olsen synger under bruseren når han ser den nye landstræner-darling.

Jeg satte faktisk Hysteria på pladespilleren så sent som i går.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Og min mor er forsangeren fra Marillion.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Annonce