Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu provokerer jeg jo også bare, men Whitesnake præ-1987 holder altså (det gør 1987 nu også).

Mistreated: https://www.youtube.com/watch?v=vBnuLEoAcZA (Deep Purple skal selvfølgelig lige krediteres)

Ain´t no love in the heart of the city: https://www.youtube.com/watch?v=eUG9P2SHFss

Jeg indrømmer blankt at puddelhunde rock siger mig intet, men folk kan nu poste alle de sange de har lyst til.
Og ja, ´87 var et stærkt år. Mest fordi Scream Bloody Gore og Schizophrenia udkom.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jeg er så kedelig anlagt, at jeg har svært ved at pege på godt og nyskabende inden for genren efter år 2000, Jussi. Det er blevet for fizzet i forsøget på at være ondt. Meget af det er fint håndværk, men nu handler det mest om image. Jeg kender flere aktører i Bergen og der er for lang fra virkeligheden til det show som laves. Trve er ikke specielt true.
Det er pølsevognen tilgengæld nede i gyden. Men Bergen-svinene ringer aldrig mere.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Trekroneren er ikke at sammenligne med en simpel pølsevogn, særlig efter norske standarder hvor du typisk får 60% hovedkød. Det er som at sammenligne Beethoven og Rihanna. Videre står herligheden ikke på hjul, så en vogn er det ikke. Bunden af Kong Oscars er desuden ikke just en gyde eller "smaue", som du sigter til. Glimrende Three Lions er desuden bare en spytklat væk. Den skabning kunne ikke ligge bedre. Prøv en elgpølse næste gang og lad den gamle røver anrette.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der kan du bare se - det er for længe siden, man har inviteret mig.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Husk at drikke vand!
Demolition Hammer: 44 caliber brain surgery.

BRUTAL death thrash.
Demolition Hammer: 44 caliber brain surgery.

BRUTAL death thrash.
De er blevet gendannet - http://www.blabbermouth.net/news/cult-new-york-thrash-metal-act-demolition-hammer-reforms-schedules-first-show/

Hvis ikke det bliver til ny musik, så lad der for filan da komme en Europa tour med det gamle! For satan, dem gad jeg godt se!

NP: Solstice - Eternal Waking
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jep har bemærket det.
Mon ikke det bare bliver til nogle koncerter....
Gad sgu også godt se dem!
Annonce