Snak

Mere indhold efter annoncen
Har du gørt den nye fra dem, Nera?
Liiiidt for meget power metal over det til min smag.

Fear of Tomorrow er der dog ikke noget at sætte en finger på - klasse plade!

Jeg er selv røget på noget Pantera

Pantera - Fucking Hostile
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Pantera kan altid redde dagen.

Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Slayer - At Dawn They Sleep

Fantastisk nummer fra en klasse plade, der er min favorit fra Slayers side. Så fucking godt!
Brøndby IF
@Promo.

Nej, jeg har endnu ikke hørt den, men skal lige lytte til den på et tidspunkt. Powermetal er ok i min bog.


Søndagens arbejde akkompagneret af:

Deep Purple - Highway Star
Black Sabbath - Symptom of the Universe
Judas Priest - Rapid Fire
Accept - Fast as a shark
Anvil - Metal on Metal (hele skiven)
Diamond Head - Am I Evil
Rising - All Dirt.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=1qHi14QDEoE

Glæder mig til at høre Risings nye album.




Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Powermetal er ok i min bog.
I så fald tror jeg du vil synes godt om den nye plade. Ikke at de har skiftet helt over, men der er nogle elementer hist og her.

NP: Cattle Decapitation - Clandestine Ways (Krokodil Rot)

The Anthropocene Extinction er sgu et ret vildt album.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
The Anthropocene Exctintion er MØGFED \../

Er der nogen der hører Aborted????
Hold nu kæft deres er syyygt god!!!!
Deres nye skive, skulle der stå....
Øhh, jeg kan på ingen måder høre forskellen på Aborteds nye skive, og deres seneste 7 udgivelser, men det er da i det mindste lidt gal...

Necrowretch-With serpents scourge
Aborted har heller aldrig sagt mig det store.

Jeg er røget på Killer Be Killed her idag. Nok det mest interessante Max Cavalera har været med til at lave i minimum 5 år.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Køber I egentlig stadig cd´er/vinyl?

Det er mit indtryk at metalhoveder stadig sværger til den slags? Artwork, nichemusik ift. streaming osv..
Annonce