Jeg køber stadig cd´er i hobetal, men er ikke for fin til også at købe albums digitalt hvis de ikke findes fysisk.
Jeg er bare glad for artwork, linernotes, lyrics, duften af ny cd etc. Og så er der de få gange jeg ikke kan styre mig og også får fat i vinylen, selvom jeg ikke ejer en pladespiller, fordi artworket bare er for blæret. (eks. Sulphur Aeon)
Jeg er bare glad for artwork, linernotes, lyrics, duften af ny cd etc. Og så er der de få gange jeg ikke kan styre mig og også får fat i vinylen, selvom jeg ikke ejer en pladespiller, fordi artworket bare er for blæret. (eks. Sulphur Aeon)
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić