Det gamle Metallica er også klasse-tråd for en ekstrem fanatiker som jeg, Smör40. Så sent som i eftermiddag hørte jeg Ride the Lightning fra start til slut, og den holder stadig 100%. Tæske fed thrash som vor mor lavede den.
Men, her efter endt EM bold er jeg røget på en omgang Atheist med pladen "Unquestionable Presence".
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić