Snak

Mere indhold efter annoncen
Gojira - Silvera ja tak
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Undervurderet Black Sabbath, fra Born Again, med mægtige Bev Bevan på olietønder og fænomenale Ian Gillan på vokaler.

Fremragende!

https://www.youtube.com/watch?v=WL_svZmiGWw
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Den nye Dark Funeral plade (Where Shadows Forever Reign) er deres bedste plade i over 10 år! For satan da det fed Black Metal! https://www.youtube.com/watch?v=6kemwGeWNFA

Hvis man ikke er til Black Metal vil jeg anbefale et andet band ved navn Gutter Instinct. De lyder utroligt meget som det helt gamle Entombed, med lidt Dismember, Pestilence og Blessed Are the Sick-æra Morbid Angel.
Check it: https://www.youtube.com/watch?v=6kemwGeWNFA
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Born Again er faktisk 1 udmærket album, købte det samtidigt med at jeg var ved at få min Sabbath samling med ozzy fuldendt, var ikke så vild med det dengang, men det er da vokset på mig
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Er begyndt at høre en del af Metallica´s gamle for tiden Call of Ktulu holder sgu fuldt ud og jeg er intet metal hoved, men det er sgu go tråd meget af deres tidlige. Har stadig en af de første cd´er jeg som meget ung knægt købte Master of Puppets.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det gamle Metallica er også klasse-tråd for en ekstrem fanatiker som jeg, Smör40. Så sent som i eftermiddag hørte jeg Ride the Lightning fra start til slut, og den holder stadig 100%. Tæske fed thrash som vor mor lavede den.

Men, her efter endt EM bold er jeg røget på en omgang Atheist med pladen "Unquestionable Presence".
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
DEN ER NICE! Gojiras sidste albums er konge, og gode gamle ZAO og Killschwitch går man heller i gal i byen af!
Morten Storgaard http://www.refurb.dk
Ses vi til Maiden i aften? Det tror jeg da nok lige, vi gør...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Er der nogle der skal til Copenhell?
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Jeg skal til Copenhell og glæder mig usandsynligt meget til at høre Dropkick Murphys (ved dog ikke om de hører hjemme på en metal festival), Havok, Helhorse og Black Sabbath. Megadeth skal da også have et kig, men med Dave´s vokal må vi se hvor længe ørerne holder...
Annonce