Snak

Mere indhold efter annoncen
... og Amon Amarth selvfølgelig!!!
Jep, starter også ud med Dropkick Murphys, og så ellers rundt og høre noget forskelligt....det skal nok blive godt, nu må vi se....selvfølgelig Black Sabbath og så lige lidt King Diamond, Amon Amarth er jeg med på....og så lidt øl, så skal det nok gå
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Jeg har købt 2 kobberlamper, skal man smøre/pudse/oliere kobberet for at de holder sig pæne, eller passer de bare sig selv?
36 år på bagen og Iron Maiden er stadig verdens bedste heavy metal-band. Up the Irons og godnat.
Husk at drikke vand!
Fanme ringe lyd dog, især i starten.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hellbringer - Dark Overseer. For satan da hvor er det godt! https://www.youtube.com/watch?v=o_q-FTyFHAM

Dem af jer der er til Slayer´s Hell Awaits, bør unde sig selv at høre dette nummer!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
2 dage på Copenhell veloverstået med Alice Cooper, Scorpions, Megadeth og King Diamond. Det er fantastisk, at man har kunne se så store ikoner på samme festival. Forhåbentlig leverer Black Sabbath en fin præstation lørdag aften og lukker en uforglemmelig festival.
Husk at drikke vand!
Ja, fed festival indtil videre, glæder mig vildt til Black Sabbath i aften.....var lige i en gang circle pit med Trivium igår, pisse fedt og sjovt, så var man lige tilbage på Roskilde festival for en kort bemærkning.....Men FUCK hvor bliver man bare gammel......Rock On........YEAHHHH
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Al magt til Ozzy, Tony Iommi og resten af Black Sabbath. 48 år har Black Sabbath eksisteret, og så leverer de et så mesterligt show på Copenhell. Det var så tungt og dystert, som Black Sabbath skal lyde, suppleret med heavy metal-hymnen over dem alle, Iron Man, og de to ikoniske heavy metal-sange, Children of the Grave og Paranoid.

Ingen har fortjent sit otium mere end Black Sabbath. Tak for alt I har leveret til heavy metal-genren, som I selv var den primære medstifter af tilbage i 60´erne.
Husk at drikke vand!
Det var bare klasse, super fed sabbath koncert, de spillede de klassiske nr. vi fik da også lige lov til at rocke med på dirty Woman...virkelig fed koncert
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Annonce