Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Nogen af jer der har stiftet bekendtskab med DTP live? Ud fra videoen her i linket virker det ret fristende at tage afsted!

http://fondenvoxhall.dk/koncerter/devin-townsend-project/

https://kortlink.dk/sudv
Jeg så ham/dem for en 7-8 år siden og det var en fin oplevelse. Jeg har aldrig været fan af hans materiale, men live-shows kan han godt finde ud af.
Altid tight og altid med god humor.

Med det sagt så står den lige nu på den nye Blood Red Throne plade.
Indtil videre holder den i al fald niveau i forhold til forgængeren.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Har lige nu gang i en klassiker i form af Obituarys Cause of Death. Pissefed plade!
Brøndby IF
En af de bedste amerikanske death metal plader i historien. Fremragende musik.

Jeg selv er på Sinister´s "Cross the Styx".

Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Det er svært at være uenig i.

Den står lige nu på Gorguts og deres "The Erosion of Sanity", der godt nok også er en fed plade.
Brøndby IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I er nogle tough karle!


Nargaroth - Herbstleyd (album)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Nargaroth er da også nogle fandens karle, Sjæfif.

Den står lige nu på Gorguts og deres "The Erosion of Sanity", der godt nok også er en fed plade.
Dælme også den dejlig plade.

Jeg er selv på Scum - Gospels for the Sick
Pænt længe siden jeg har hørt den.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Her til aften har det stået på Exodus´ Pleasures of the Flesh og nu Toxik´s World Circus. Thrashing friday!
Brøndby IF
Nogen der har stiftet bekendtskab med den nye HeavenShallBurn?!
What`s the matter Harry?!
Her til aften har det stået på Exodus´ Pleasures of the Flesh og nu Toxik´s World Circus. Thrashing friday!
Du hiver jo perler frem på stribe!
Nogen der har stiftet bekendtskab med den nye HeavenShallBurn?!
Ikke mig. Seneste HSB plade jeg hørte var vidst nok den der kom efter Antigone, men min interesse for metalcore er faldet drastisk med årene.

Lige nu står den på Chthe´ilist - Le Dernier Crépuscule.
Ja det er Demilich-worship men for fanden de gør det godt alligevel!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce