Får hørt Septicflesh´ debutalbum ´Mystic Places of Dawn´. Selv om jeg er glad for deres nyere udgivelser, så holder deres gamle plader godt nok også. Fantastisk musik!
Brøndby IF
Forhåbenligt kun deres første 4 albums. Der er så meget fed pik på de sktiver.Okke nej. Jeg er en af dem der mener at alt hvad de har lavet er fedt - gammelt som nyt.