Snak

Mere indhold efter annoncen
Så er AMF´s line-up færdiggjort, og, nu hvor skuffelsen over Nails´ brud og Life Of Agony´s lille datoforvirring og efterfølgende annullering har lagt sig, ser det ganske fortrinligt ud, synes jeg - og da især til sølle 645 kr.

http://aalborgmetalfestival.dk/#lineup

Jeg SKAL i hvert fald se Annihilator, Obscura, Tyr, Iniquity, Ild i æ Poes og Horned Almighty, mens Rivers Of Nihil og Revocation ser spændende ud. Til gengæld skal der drikkes bajere, når skrigeskinkene fra Dynazty, Billion Dollar Babies og Unleash The Archers går på.

Jeg. Fucking. Hader. Power. Metal.

At der så tilmed er gode muligheder for, at anarkoveganerne fra Sea Warrior kigger forbi, for at buhe af Tyr, er jo kun en dejlig bonus. Jeg regner med at smide nogle af Jons Mæd´l Pølser efter dem.

Ses vi? Det tror jeg da nok vi gør.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Da Nails hoppede fra gjorde jeg også. Det er laaang tur at tage til Aalborg ovre fra N. Sjælland, og Obscura, Iniquity og Horned Almighty er ikke nok til at jeg gider lette røven.

Til gengæld har jeg, igen-igen(x447391) smidt Sulphur Aeon´s Gateway to the Antisphere på. Et af nutidens mesterværker der godt kan måle sig med de største Death Metal udgivelser gennem tiden.
Fantastiske riffs, stærkt trommearbejde som sammen med en dejlig vokal er helt perfekt eksekveret!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Flying Dutchman
Møder man dig på gulvet, igang med den så populære ninja/karate/muay thai/helikopter dans eller er det med korslagte arme og anerkendende nik (hvis det da er godkendt) og selvfølgelig en øl.


Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Vel nok er jeg hollænder, men mine formative år lå i Nordjylland - så selvfølgelig står jeg med korslagte arm, den obligatoriske øl og et besindigt, men ikke desto mindre velment headbangen.

Det er mig i den sorte trøje.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hehe okay, sort trøje og øl, det er noteret.
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skal du af sted?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Det er ikke helt fast endnu, for ikke hele festivalen med, men håber da på en dag eller 2.
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Jeg er der alle tre dage - intet mindre kan gøre det! Men som skrevet; det er mig i den sorte trøje, med en øl i hånden og armene over kors. Jeg bliver skuffet, hvis du ikke giver dig tilkende. Skuffet. Og sur.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Helt iorden, jeg skåler bare med alle i sort og bamse i hånden.
Det er jo også den rette ånd.
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
Stærkt - hvis du så samtidig bare på random råber "Drejer! DREJER!", "Juventus" og deslige, så giver jeg en bajer ved lejlighed ;)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce