Snak

Mere indhold efter annoncen
Hehe, det er en aftale
Aab Arsenal Olympique Lyonnaise (Les Gones) 7 mesterskaber i træk (slå den PSG) Juventus
@Promo

Har du nogen idé om, hvor folk sælger billetter, som de ikke får brugt? Har kigget på DBA vedrørende Inquisition, men jeg kan ikke finde noget.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hvis du har facebook så prøv på de danske metalrelaterede grupper. Måske du kan finde en der?
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Ok, det vil jeg prøve, men jeg kender ingen grupper, så det bliver et longshot.

Er der nogen bestemte grupper, du tænker på?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg røg sgu en tur i byen, så derfor det sene svar; prøv ad med Heavy Metal Børsen, der bliver der solgt alt muligt metalrelateret, eller måske Metal Till I Die selvom den vidst nok mest af alt går ud på at dele musik. (som i smider et link til noget youtube osv.)
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dismember - Time Heals Nothing

"The God That Never Was" synes jeg sgu er en fed plade. Jeg har nok hørt den før, men har sgu ikke lige lagt helt mærke til den før nu. Dog (selvfølgelig) ikke oppe på ´Like An Everflowing Stream´-niveau, da den plade er virkelig langt oppe på min dødsliste, men en glimrende death metal-plade, der er dejligt oldschool og endda har en masse melodi, hvilket slet ikke gør mig noget, selv om det sagtens kan blive for meget af det gode.
Brøndby IF
Dismember - Time Heals Nothing

"The God That Never Was" synes jeg sgu er en fed plade. Jeg har nok hørt den før, men har sgu ikke lige lagt helt mærke til den før nu. Dog (selvfølgelig) ikke oppe på ´Like An Everflowing Stream´-niveau, da den plade er virkelig langt oppe på min dødsliste, men en glimrende death metal-plade, der er dejligt oldschool og endda har en masse melodi, hvilket slet ikke gør mig noget, selv om det sagtens kan blive for meget af det gode.

Dismember var bare et af de der ufejlbarlige bands. Ikke en eneste plade de har smedet sammen ville jeg kategorisere som "dårlig" eller endda "under middel". Tårnhøjt niveay hver gang.

Men, jeg var jo til Inquisition og Rotting Christ koncert i går. Begge hovednavne spillede pisse fedt, omend Inquisition generelt bare er bedre.
Jeg blev en smule beruset så det er småt med hukommelsen omkring setliste osv, men jeg ved da at det var en festlig aften.
Endte også med at købe LP-versionen af deres nyeste plade i min brændert.

Vi fejrer det med høre netop den.

Inquisition - From Chaos They Came
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/metallica-klar-til-dansk-festival/6322153

Haha, hvor er det flot.

Kommentarerne er det rene guld. Nationen! er et freakshow, hvor artikelforum skal hive de værste biftosser, eller lignende frem, for at være med.

Copenhell kunne nu godt få Metallica til deres festival. Og Slayer. Det kunne være ok.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Hvis vi kunne få en klausul med at de kun må spille sange til og med Justice... så er jeg med på at få Metallica på plakaten.
Og nu vi alligevel drømmer, så kunne det også være rart at få Darkthrone ud af deres "vi optræder ikke live længere" -kapsel og få dem med i samme omgang - kæft det ville være lir, og du kan bande på at der ville blive rift om billetterne.

Men ja, Nationen! er 100% det dummeste "forum" der findes her i DK. Det er absurd så meget lort der bliver lukket ud der, uanset artiklens emne.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Det ville være en fin klausul.

Nu, hvor vi rigtigt drømmer, så kunne jeg også håbe på en form for divine intervention også få Pantera på plakaten.

Pantera, Metallica og Slayer - Det vil være ok.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce