Redigeretfre 21. okt 2016
Nej, det kan jeg da ikke forestille mig, når Pantera ikke har eksisteret i nogle år, og episoden med Anselmo ikke var så forfærdeligt længe siden.
Metallica kunne i øvrigt være hyggelige nok at se, hvis ikke man lige højst sandsynligt blev trukket igennem en stor del af det lort, de har lavet de sidste 25 år, ud over deres nye album, jeg ikke har nogen forventninger til overhovedet.
Lige nu står den på gammeldaws død i form af Asphyx og deres Last One On Earth.
Brøndby IF