Snak

Mere indhold efter annoncen
Er Pantera ikke lidt i bad standing i mædlkredse? Heil Hitler og al den jazz?
Niddets arkivar
Nej.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Nej?
Niddets arkivar
Nej.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Okay.
Niddets arkivar
Nej, det kan jeg da ikke forestille mig, når Pantera ikke har eksisteret i nogle år, og episoden med Anselmo ikke var så forfærdeligt længe siden.

Metallica kunne i øvrigt være hyggelige nok at se, hvis ikke man lige højst sandsynligt blev trukket igennem en stor del af det lort, de har lavet de sidste 25 år, ud over deres nye album, jeg ikke har nogen forventninger til overhovedet.

Lige nu står den på gammeldaws død i form af Asphyx og deres Last One On Earth.
Brøndby IF
Anselmo er kommet i modvind, men Pantera er stadigvæk ganske respekteret.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Men er der et Pantera uden Anselmo? Eller er der et eller andet, jeg ikke forstår?
Niddets arkivar
Der er ikke et Pantera uden Dimebag.

Og han er jo død.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce