Prophets of rage er rent penge musik og Hip/hop på CPH og har intet med tråd at gøre. Evey time I die høre mere hjemme Torsdag kl 14 på Orange Scene i Roskilde eller på tinderbox end på CPH så jeg er lidt bange for at der bliver alt for lidt død og Black metal på CPH i fremtiden hvis der også skal være plads til Hip/Hop og Post Punk M.M
Snak
tors 3. nov 2016
Det er kraeftedeme blasfemi det der!
Men ikke desto mindre sandt, tihi
NP: Kreator - Flag of Hate
Brøndby IF
tors 3. nov 2016
Ozzy perioden er min favorit, hat intet imod Dio, Ozzy perioden er bare min favorit.
CPH skal nok besøges igen, der er jo altid Biergarten.....
CPH skal nok besøges igen, der er jo altid Biergarten.....
Aab
Arsenal
Olympique Lyonnaise (Les Gones)
7 mesterskaber i træk (slå den PSG)
Juventus
tors 3. nov 2016
Tardigrada-Erschöpft
Atmosfærisk selvmords/depri-black fra Alperne; dejligt og skummelt!
Atmosfærisk selvmords/depri-black fra Alperne; dejligt og skummelt!
lør 5. nov 2016
Der varmes op til Obituary og Exodus i morgen med de gode plader de har begået.
Lige nu er jeg igang med Cause of Death som tilfældigvis er Obis bedste.
Lige nu er jeg igang med Cause of Death som tilfældigvis er Obis bedste.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
lør 5. nov 2016
Lige nu er jeg igang med Cause of Death som tilfældigvis er Obis bedste.
Det er svært at være uenig i. De to bands står også for nogle af de bedste plader fra hver deres genrer.
Jeg er selv på Morbid Saints Spectrum of Death - fantastisk musik!
Brøndby IF
tirs 8. nov 2016
"penge musik" ved jeg ikke hvad er, men Clawfinger beviste sidste år, at metal/hip-hop sagtens kan rummes på Copenhell. Jeg er overbevist om, at der nok skal være plads til en del black og død, det plejer der jo at være.
Og lige for at pointere det, efterhånden, åbenlyse- det er ikke en smal niche festival, for ekstrem metal. Jeg håber også at Copenhell booker masser af død og black, f.eks. Aborted og Satyricon, men Prophets of Rage er da i høj grad en fantastisk booking. Det ved man hvis man har set RATM live.
Og lige for at pointere det, efterhånden, åbenlyse- det er ikke en smal niche festival, for ekstrem metal. Jeg håber også at Copenhell booker masser af død og black, f.eks. Aborted og Satyricon, men Prophets of Rage er da i høj grad en fantastisk booking. Det ved man hvis man har set RATM live.
What`s the matter Harry?!
tors 10. nov 2016
Det var selvsagt en pisse fed koncert. Exodus leverede høj energi og spillede skisme også nogle af favoritterne fra Bonded by Blood.
Obi gjorde som de plejede og leverede super tung death metal med John Tardy i hopla. Jeg bliver aldrig nogensinde træt af Chopped in Half på max volume i en live-setting!
NP: Lik - Necromancer
De læner sig en del op ad de gamle helte i Dismember, men jeg er ligeglad, det er stadig voldsomt fedt!
Obi gjorde som de plejede og leverede super tung death metal med John Tardy i hopla. Jeg bliver aldrig nogensinde træt af Chopped in Half på max volume i en live-setting!
NP: Lik - Necromancer
De læner sig en del op ad de gamle helte i Dismember, men jeg er ligeglad, det er stadig voldsomt fedt!
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić