Der kan jeg kun være enig. Eminent plade, som ligger i den absolutte top af min thrash-liste.
Lige nu hører jeg Sepultura, der jo også engang var et fantastisk thrashband, og deres ´Schizophrenia´. Fantastiske riffs! Der er sgu ikke mange, der kan måle sig med Sepultura i deres storhedstid, men det er sgu desværre længe siden efterhånden.
Lige nu hører jeg Sepultura, der jo også engang var et fantastisk thrashband, og deres ´Schizophrenia´. Fantastiske riffs! Der er sgu ikke mange, der kan måle sig med Sepultura i deres storhedstid, men det er sgu desværre længe siden efterhånden.
Brøndby IF