Her kommer mine bud:
Taake - Nattenstid (på grund af, at den er mere "spiselig")
Emperor - The Nightside Ecplipse
Burzum - Hvis Lyset Tar Oss
Satyricon - Nemesis Divina
Immortal - At the Heart of Winter
Synes Transylvanian Hunger, Bergtatt og De Mysteriis er lige voldsomt nok at starte på, som ellers er absurd fede skiver. Gorgoroh er måske også lige voldsomt nok.
Hvis det skal være mere bøsset, som Promo også er inde på, så ville jeg nok vælge Dimmus Stormblåst
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]