Snak

Mere indhold efter annoncen
Burzum kunne også være et sted og starte
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Der er jeg enig. Har stort set ikke lyttet til black metal tidligere, men både ´Hvis lyset tar oss´ og ´Det som engang var´ kom jeg nemt igennem, hvor jeg i øvrigt nød det i fulde drag! Jeg har dog, mærkeligt nok, ikke fået taget mig sammen til at sætte mig yderligere ind i det, men det må jeg se at få gjort.

NP: Razor - Violent Restitution. Pissefed thrash fra Canada!
Brøndby IF
Der er selvfølgelig også go´e, gamle Gorgoroth og Immortal.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Her kommer mine bud:

Taake - Nattenstid (på grund af, at den er mere "spiselig")
Emperor - The Nightside Ecplipse
Burzum - Hvis Lyset Tar Oss
Satyricon - Nemesis Divina
Immortal - At the Heart of Winter


Synes Transylvanian Hunger, Bergtatt og De Mysteriis er lige voldsomt nok at starte på, som ellers er absurd fede skiver. Gorgoroh er måske også lige voldsomt nok.

Hvis det skal være mere bøsset, som Promo også er inde på, så ville jeg nok vælge Dimmus Stormblåst


____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Det kunne egentligt også være Gorgoroths - Quantos possunt ad satanitatem trahunt, selvom man dårligt kan kalde det Gorgoroth.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Satyricon opera-amokka:

https://www.youtube.com/watch?v=pwU22xcDiJ4


Mother North er så ubetinget et fedt nummer, uanset hvilket version, de spiller. Et af de absolut bedste numre inden for genren.

____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Enig. Det er et mega lækkert nummer. Ét af de få, der på én gang formår både at være kompromisløs black, og så alligevel tilgængelig for folk, der måske ikke er velbevandret i genren.

Repined Bastard Nation fra samme DVD holder også.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Cool, den må lige tjekkes bagefter.

Er egentlig ikke super fan af Satyricon, men det er normalt ret spiseligt for folk, der skal introduceres til genren.

PS! Nu husker I at købe billet til Mayhem i foråret.


Nå, nu smider jeg Blut aus Nord - Memoria Vetusta II på og begynder at smadre porcelæn mod naboens bil.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Takker.


Satyricon og Immortal har jeg hørt en del, tror jeg anbefaler dem.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Jeg er ikke selv til Burzum, så derfor undlod jeg at indkludere dem. (jeg er mega vntrve på den måde)
Gokkeråt tænkte jeg var for sent ude til at kunne komme med i pionér-gruppen.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce