Snak

Mere indhold efter annoncen
Solefald kunne nok også være noget. Specielt The Linear Scaffold. Black med avantgarde tendenser.
What`s the matter Harry?!
Puha, skal vi ud i avant-garde er vi jo også nødt til at have Deathspell Omega med. Den nye plade er i øvrigt ganske fremragende. Lidt mere vildskab, lidt mindre tryllebanjo.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Gokkeråt tænkte jeg var for sent ude til at kunne komme med i pionér-gruppen



For sent?

De startede før Dimmu, som du selv foreslog.


PS. Har fundet ud af at en af mine kollegaer hører tråd og en smule Burzum i ny og næ. Det var en dejlig oplevelse.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
til at kunne komme med i pionér-gruppen

Læs nu færdigt dit drog!
Gokkeråt er nu ellers et dejligt band, men jeg synes nu stadig at en debut fuldlænge fra ´94 er lige sent nok for at komme med de andre.

Pointen med Dimmu var udelukkende for at finde et af de lyttevenlige bands, der så kunne agere landgangsbro.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Nu forsøgte jeg mig med én af BM-forslagene herinde fra, Immortal´s At The Heart of Winter, og hold da helt kæft, hvor er der bare nogle fantastiske riffs, der kilder de helt rigtige steder. Lige noget for mig, der er en sucker for den slags! Umiddelbart en fremragende plade, jeg allerede har kørt igennem et par gange nu. Måske det dersens sortmetal slet ikke er så slemt og farligt alligevel...

NP: Bathory - A Fine Day to Die
Brøndby IF
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er satme også en fin plade!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
@Vestegnen

At the heart of winter er super stærkt, og det er samtidig en god skrive at blive introduceret til BM, eftersom det er noget blødere med trylle-keyboard og melodi.

Du får dog nok ikke die hard Immortal fans til at sige, det er deres bedste skive.

Abbath er stadig sexet.


Gaahl er også stadig sexet - Prosperity and Beauty:
https://www.youtube.com/watch?v=Cv4tEUqKAeI

Det er så absurd fedt, at man får lyst til at gå Breivik-amok!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Nå, det er blevet sengetid, og hvad bedre end at slutte aftenen af på:

Gokkerot - Open the Gates
https://www.youtube.com/watch?v=55i9mhCZiUg

Jeg giver sangen 9,5 / 10 satan.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Apropos norsk Black metal så har jeg en mistanke om, at både Satyricon og Emperor offentliggøres som booket til Copenhell...
What`s the matter Harry?!
@Sheriffen

Nej, har også hørt Pure Holocaust en enkelt gang, og det er noget lidt andet, men ikke noget, der ikke er til at holde ud. Har hørt et par andre BM-plader, men det er primært At The Heart of Winter og In The Nightside Eclipse, der rigtig har fanget mig. Det er dog også de eneste, jeg har lyttet til mere end en enkelt gang. Måske lige bortset fra visse plader af Burzum, Dissection og Bathory, jeg allerede havde stiftet lykkeligt bekendskab med.


Nå, nu er der pause fra sortmetallen - det er tid til thrash!
Vio-Lence - Phobophobia: https://www.youtube.com/watch?v=cBQg9iisgUU

Det er er alligevel et par hundrede niveauer over, hvad de to guitarister har lavet i Machine Head.
Brøndby IF
Annonce