@Sheriffen
Nej, har også hørt Pure Holocaust en enkelt gang, og det er noget lidt andet, men ikke noget, der ikke er til at holde ud. Har hørt et par andre BM-plader, men det er primært At The Heart of Winter og In The Nightside Eclipse, der rigtig har fanget mig. Det er dog også de eneste, jeg har lyttet til mere end en enkelt gang. Måske lige bortset fra visse plader af Burzum, Dissection og Bathory, jeg allerede havde stiftet lykkeligt bekendskab med.
Nå, nu er der pause fra sortmetallen - det er tid til thrash!
Vio-Lence - Phobophobia:
https://www.youtube.com/watch?v=cBQg9iisgUU Det er er alligevel et par hundrede niveauer over, hvad de to guitarister har lavet i Machine Head.